דוס בהסוואה: החידה האחרונה!

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי הצ'יפס?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 04/01/21 21:14 כ בטבת התשפא

דוס בהסוואה: החידה האחרונה!
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע אחרון למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע פורסמה באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

איור: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: הצ'יפס

מוצא הצ'יפס הוא מאירופה, רבים חושבים שכך גם אני אבל אני ילידת הארץ. הצ'יפס הוא נמצא בכל מקום בעולם איפה שלא תרצו, גם אני הייתי בהרבה מקומות בעולם ורבים יכולים להעיד על כך. הצ'יפס הוא חלק מהשילוש הקדוש של חומוס-צ'יפס-סלט, גם אני התפרסמתי בגלל הספרה שלוש.

הצ'יפס מככב בפרסומות ובסרטים, גם אני חשבתי להתחיל את הקריירה שלי בעולם המשחק. צ'יפס חייב להיות ליד משהו וכמעט לא עומד בפני עצמו, גם כשעוסקים בי כמעט אף פעם לא מדברים רק עליי.

מקומות רבים מנסים להמציא את הצ'יפס מחדש ואולי זה מצליח בהתחלה אך זה קשה בהמשך, גם לי הייתה הצלחה ליצור בהתחלה, אך יותר מאוחר זה הפך קשה. קשה למצוא צ'יפס טוב לפי הספר, אבל למרות זאת הוא נשאר התוספת הפופולרית ביותר, גם אני בניתי קריירה מלספר על האי שלמות ועדיין איך לשמור על האהבה.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!