דוס בהסוואה: חידה קשה במיוחד, האם תצליחו?

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי הסוריקטה?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 28/12/20 20:00 יג בטבת התשפא

דוס בהסוואה: חידה קשה במיוחד, האם תצליחו?
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע רביעי למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע נפרסם באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

איור: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: הסוריקטה

הסוריקטה היא חיה שקטה העומדת על המשמר כדי להגן על חבריה, גם אני כמו הסוריקטה ברוגע ובדריכות מוכן לשמור על חבריי. יש המכנים את הסוריקטה כחתול בר אבל למעשה היא בכלל נמיה, גם עלי רבים חושבים שאני ממגזר אחד בעוד שאני ממגזר אחר.

הסוריקטות דואגות להעביר הוראות מאחת לשנייה כיצד יש לפעול, וגם אני משתדל להעביר לאחרים הוראות כיצד לפעול. הסוריקטה מרבה להשתמש בידיה על מנת לבצע את עבודתה, גם הידיים שלי חשובות מאוד בעת ביצוע עבודתי.

טימון ממלך האריות הוא אחד ממקורביו של סימבה, גם אני שימשתי בתפקיד הקרוב למנהיג. את טימון מגלם השחקן תומר שרון, גם אותי בעבר גילם שחקן העונה לשם תומר. הסוריקטה יכולה להמליט שלוש פעמים בשנה וגם אני עברתי שלוש לידות.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן