מסתמן: אלו מנחי האירוויזיון 2019

אחרי שעלו לאוויר שמות רבים ובעקבות האודישנים לתפקיד המנחים, מסתמן כי בתאגיד השידור הציבורי התגבשה ההחלטה לגבי זהות מנחי האירוויזיון שיתקיים בחודש מאי בארץ, זאת בכפוף לאישור ה-EBU

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/18 11:37 כט בכסלו התשעט

מסתמן: אלו מנחי האירוויזיון 2019
נטע ברזילי. , צילום: צילום מסך מפייסבוק

אחרי שעלו לאוויר שמות רבים, בתאגיד השידור הציבורי מסתמן שמתגבשת ההחלטה בנוגע להגשת האירוויזיון שיתקיים במאי 2019 בתל אביב. על פי פרסום ב-ynet ארז טל ובר רפאלי הם אלו שינחו את האירוויזיון שיתקיים כאן בארץ. יש לציין כי בחירת התאגיד כפופה לאישור איגוד השידור האירופי, ה-EBU, ולאחר מכן לסיכומים החוזיים עם השניים.

לאודישנים שנערכו בחודש שעבר ניגשו מגישים ומגישות טלוויזיה שחשקו בתפקיד הנכסף, אולם ארז טל זכה קונצנזוס בקרב אנשי האירוויזיון בישראל, בטרם ניגש לאודישן, ואילו רפאלי הרשימה את הנוכחים, שהחליטו כי היא המתאימה ביותר.

ארז טל

ארז טלצילום: פלאש 90

אם ההחלטה תאושר, טל ורפאלי צפויים להיות המנחים המרכזיים של התחרות כשלצידם תהיה מנחה נוספת בגרין רום. השם החם לעמדת המגישה הזאת לוסי איוב, כשעל הרצון לשלבה במשדר המדובר דיבר גם מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ. "הוא יצא גדול בהקשר הזה", אמרו על המנכ"ל גורמים בתעשייה, "בתחילה היה לו חשוב מאוד לשבץ מישהו מהתאגיד כמגיש מרכזי, אבל הוא הבין שטובת תחרות השירה שתעשה יחסי ציבור גדולים לישראל באירופה חשובה הרבה יותר. הוא הקריב כאן מעצמו לטובת המדינה, וזה לא מובן מאליו". ייתכן כי לצידה של איוב, אסי עזר ישתלב גם בהנחייה.

בר רפאלי

בר רפאליצילום: פלאש 90

ההחלטה, כאמור, התגבשה בקרב הפקת האירוויזיון בישראל ומנהלי התאגיד. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ההכרזה הרשמית צפויה לקרות בחודש הקרוב.

מכאן נמסר: "תהליך בחירת המנחים עדיין לא הושלם, רק בסופו נכריז רשמית מי המנחים של אירוויזיון 2019".