חילופי תפקידים בקבוצת "ישראל היום"

אחרי 12 שנה בניהול הקבוצה, הודיעו המו"ל אשר בהרב והמנכ"לית ציפי קורן על סיום תפקידם. "מודה להם על שיתוף הפעולה הפורה במשך שנים רבות", אמר העורך, בועז ביסמוט. ד"ר מרים אדלסון תשמש כמו"ל

חדשות כיפה דויד ליבנה 17/05/18 15:11 ג בסיון התשעח

חילופי תפקידים בקבוצת "ישראל היום"
מערכת ישראל היום, צילום: פלאש 90

מו"ל קבוצת "ישראל היום, אשר בהרב, ומנכ"לית הקבוצה, ציפי קורן, הודיעו היום (ה') על סיום תפקידם לאחר 12 שנה בניהול הקבוצה, החל מיום היווסדה.

ד"ר מרים אדלסון תשמש כעת כמו"ל ועמיר פינקלשטיין ימונה למנכ"ל הקבוצה וימשיך בתפקידו כאחראי תפעול והפצה. ריקי רוב תמונה למשנה למנכ"ל ותמשיך בתפקידה כאחראית בתחום הכספים. 

פינקלשטיין, נשוי ואב לשלוש בנות, בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ומכהן כיום כסמנכ"ל הקבוצה ולשעבר סמנכ"ל בקבוצת טלדור. רוב, 49, נשואה ואם לשלושה ילדים, בוגרת תואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ומכהנת כיום כסמנכ"ל כספים, ולשעבר כלכלנית ראשית בקבוצת טלדור.

בהרב וקורן התמנו לתפקידם לפני כ-12 שנה לבקשת  ד"ר מרים ושלדון אדלסון. השניים הקימו וניהלו את הקבוצה הכוללת את עיתון "ישראל היום" ואת עיתון "מקור ראשון" שאותו רכשה הקבוצה במסגרת הליך פירוק בשנת 2014, וכן בית דפוס (מעריב לשעבר) המדפיס את עיתוני הקבוצה ועיתונים נוספים כמו גם מערך הפצה ארצי עצמאי. הקבוצה מונה מאות עובדים באופן ישיר ואלפי עובדים נוספים במיקור חוץ.

בהרב וקורן הובילו בשנה האחרונה בקבוצה תהליך התייעלות ורפורמה מקיפה, שכוללת בין היתר את מיזוג אתר nrg לפלטפורמות הדיגיטליות של "ישראל היום".

ד"ר מרים אדלסון

תשמש כמו"ל. ד"ר מרים אדלסוןצילום: יח"צ

"אנו מודים לאשר וציפי על עבודתם המסורה בהקמת וניהול 'ישראל היום' באופן מקצועי ואחראי מיום הקמת העיתון. אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את תפקיד המו"ל של 'ישראל היום' שעשה מהפכה והפך את השיח התקשורתי בישראל למאוזן ומגוון יותר", אמרה ד"ר מרים אדלסון.

"אני מודה לאשר וציפי על תרומתם הייחודית להצלחת הקבוצה ועל שיתוף הפעולה הפורה במשך שנים רבות", אמר עורך "ישראל היום", בועז ביסמוט.

בהרב וקורן מסרו: "לאחר שהשלמנו בהצלחה את תכנית ההתייעלות והרה ארגון של הקבוצה,אנו גאים ונרגשים להעביר את שרביט הניהול לדור הבא של המנהלים שלנו בקבוצה. אנו מודים מעומק הלב לד"ר מרים ושלדון אדלסון על הזכות שניתנה לנו להוביל את הגשמת חזונם של שינוי פני התקשורת הישראלית ויצירת גיוון אמיתי בשוק הדעות במדינת ישראל.

"האמון,הגיבוי והתמיכה של בעלי הקבוצה שזכינו לו הוא זה שאפשר לנו להפוך את החלום למציאות בעבודה משותפת ומלוכדת יחד עם מערכת העיתון וזאת תוך התמודדות עם אתגרים ניהוליים, עסקיים ורגולטוריים במשך 12 השנים האחרונות".