ביטן נגד ראש הממשלה: "מאוכזב מנתניהו בהרבה עניינים"

כבר לא מקורב? מי ששימש כיו"ר הקואליציה אמר: "זה קצת מצחיק שאחרי ארבע שנים אני צריך להלחם על מעמדי. אם נתניהו לא נותן לי תפקיד שר, זה משבר אמון". על סמוטריץ': "עקשן ואידיאולוג. יהיו איתו בעיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/19 11:02 יח בניסן התשעט

ביטן נגד ראש הממשלה: "מאוכזב מנתניהו בהרבה עניינים"
כועס על הבוס. ביטן ונתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

מי שנחשב למקורבו של ראש הממשלה, ח"כ דוד ביטן, תקף אותו הבוקר (ג') ושיגר לו מסר ברור: מינוי לתפקיד שר בממשלה הקרובה או "משבר אמון".

"זה קצת מצחיק שאחרי ארבע שנים אני צריך להלחם על מעמדי", אמר בראיון לרינה מצליח בגלי צה"ל והוסיף כי הוא "מאוכזב מנתניהו בהרבה עניינים בזמן האחרון".

על שאיפותיו לקדנציה הבאה וציפיותיו מנתניהו אמר: "החלטתי שאם נתניהו לא נותן לי תפקיד שר, זה משבר אמון – ואני לא רוצה שום תפקיד אחר: לא יושב ראש קואליציה, לא חבר בוועדה. אני עושה תפקיד של חבר כנסת בלי תפקידים כאלה ואחרים".

"יהיו איתו בעיות". ביטן וסמוטריץ

"יהיו איתו בעיות". ביטן וסמוטריץצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

ביטן תקף את חבריו בליכוד ואמר כי "כל מיני חברי כנסת רצים לתקשורת להגן עליו בעניין אחד, ומיד מסמסים להגיד לו. אני לא עושה את זה. ארבע שנים כיהנתי בכל התפקידים, לא על מנת לקבל פרס – אבל אם ממנים שרים, מגיע לי לפניהם. לא מקובל עליי לתת מתנות לאחרים כשמי שעובד קשה כל הזמן לא מקבל".

בהמשך הוא סימן את בצלאל סמוטריץ כמי שיהווה אתגר רציני עבור נתניהו: "הוא עקשן ואידיאולוג, מאמין במה שהוא עושה גם אם הוא טועה. אין לו שום בעיה ללכת נגד הקואליציה אם הוא לא מקבל מה שהוא רוצה. יהיו איתו בעיות".