עוגת קרמבו! סימן שהסתיו הגיע

הנחליאלי כאן וגם החצב, אבל רק כשהקרמבו מגיע למכולת אנחנו יודעים שמתחיל החורף. מתכון משגע לעוגת קרמבו ווידאו שילמד אתכם להכין קרמבו ביתי. אז אתם מתחילים בביסקוויט או בקצפת?

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/17 15:14 כז בתשרי התשעח

עוגת קרמבו! סימן שהסתיו הגיע
קרמבו, צילום: shutterstock

הידעתם שלא כל השנה אפשר ליהנות מקרמבו? העונה בה הוא משווק מתחילה רשמית באוקטובר ונמשכת רק עד פברואר, ולכן הוא נחשב ממתק סתווי וחורפי. הזדמנות מעולה ללמוד עליו קצת, עכשיו בתחילת עונת הקרמבו:

הקרמבו התחיל את דרכו בארץ בשנות הצנע כי יוצר מחומרים זולים (ואז קראו לו "כושי"...), אבל בעצם נוצר בדנמרק לפני כ-200 שנה. הטעם הפופולרי ביותר של קרמבו הוא וניל, ואחריו מוקה. לאורך השנים נעשו ניסיונות לפתח טעמים שונים כמו תפוז, תות ובננה, אבל הישראלים אוהבים את הקרמבו שלהם בטעמים הקלאסיים. 69% מהישראלים אוכלים את העוגיה בסוף, 12% אוכלים את העוגיה ראשונה, 10% אוכלים את הקצף והעוגיה יחד ו-4% כל פעם אוכלים בדרך אחרת. וכמובן - יותר קרמבואים נקנים בסופי שבוע, כי אין שבת בלי הכיף הזה. ישראלי ממוצע צורך 9 קרמבואים בשנה (או בעצם בחורף), ועד היום הקרמבואים נעטפים ידנית כי אין מכונה עדינה מספיק לעטוף את ההקרמבו שנמעך בקלות.

 

מתכון לעוגת קרמבו

עוגת קרמבו

עוגת קרמבו צילום: shutterstock

 

קרמבו ביתי (אבל כמו במכולת!) של קרין גורן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן