עוגת תפוחים בחושה (לא לפסח)

חדשות כיפה meitalocha 08/04/07 00:00 כ בניסן התשסז

מצרכים

2.75 כוסות קמח.

1 כוס סוכר

1וקצת שקיות אבקת אפיה

קורט מלח

חצי כוס סוכר (בנוסף)

4 ביצים

חצי כוס שמן

1 ורבע כוסות מים

4 תפוחים

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

הוראות הכנה

מערבבים את החומרים היבשים:קמח, כוס סוכר, אבקת האפיה וקורט המלח.

מפרידים את הביצים: את החלמונים שמים בקערת החומרים היבשים ואת החלבונים שמים בכלי חדש. מקציפים את החלבונים עם הסוכר: מגבירים את המהירות של המיקסר כפעמיים.מוסיפים בהדרגה את הסוכר. הקצף אמור להיות חלק, יציב,וקרמי.(חשוב לדאוג שפרט לסוכר והחלבונים לא יגע בקצף שום דבר לפני ההקצפה- זה הורס אותו).

מוסיפים לחומרים היבשים והחלמונים חצי כוס שמן ומערבבים עם המיקסר. מוסיפים את המים ומערבבים שוב עם המיקסר. מוסיפים בעדינות את הקצף ומערבבים על המהירות הכי נמוכה במיקסר או בעזרת כף. מוסיפים לתוך העוגה חתיכות בינוניות של תפוחים קלופים . מכניסים לתנור חם בחום של 160 מעלות ובודקים לאחר 45 דקות בעזרת קיסם.העוגה טעימה גם ללא תפוחים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

הערות

אפשר לעשות את העוגה ללא תפוחים וכעוגת שוקולד מעולה:במקום 2.75 כוסות קמח:2 כוסות קמח ו0.75 כוס קקאו. במקום 4 ביצים רק 3, ובמקום 1 ורבע כוסות מים: 1.75. אופים ב180 מעלות.

כתבות נוספות