סופגניות של פורשף

חדשות כיפה armadillo10 29/11/07 00:00 יט בכסלו התשסח

מצרכים

50 גרם שמרים טריים, 160 מ"ל חלב (ספל סטנדרטי = 220-250 מ"ל), 8 ביצים, 1 ק"ג קמח לבן, 150 גרם סוכר (3 כפיות), גרירת לימון או תפוז (או שניהם), מעט ברנדי, 150 גרם חמאה, קורטוב מלח.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

הוראות הכנה

לשים במיקסר בעזרת וו לישה את המצרכים הבאים: שמרים מפוררים, חלב, ביצים, קמח, סוכר ומרכיבי טעם. את הלישה הראשונית מתחילים במהירות איטית. כשמתהווה כדור בצק מוסיפים את החמאה (כשהיא רכה) וממשיכים לישה. כשהחמאה נספגת לתוך הבצק מוסיפים את המלח ומעלים את מהירות הלישה למהירות בינונית. זמן הלישה אמור להיות סה"כ כ- 15 דק´ מתחילת ההכנה. מניחים את הבצק בקערה עם מעט קמח ונותנים לו לתפוח עד להכפלת נפח הבצק.מוציאים מהבצק את האוויר ומחלקים לחתיכות במשקל 40 גר´. מכדררים כל אחת ומניחים להתפחה. מחממים שמן לטיגון ומטגנים את הסופגניות התפוחות. לאחר הטיגון, מגיע שלב המילוי: מזליפים לתוך הסופגניות את המילוי באמצעות שקית זילוף וצנטר מתאים. מפזרים אבקת סוכר או שמצפים בקרם בו השתמשנו למילוי. בתיאבון.

אפשרויות מילוי: ריבה בכל הטעמים, דולסה דה לצ´ה (ריבת חלב), ממרח ממטבעות שוקולד בלגי איכותי, ממרח נוגט, ממרח פרלין עם שוקולד מומס, קרם וניל, קרם קינמון, קרם קרמל וממרח חלבה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

הערות

השפים של רשת החנויות לכלים ולאביזרים לטבח החובב והמקצועי, "פורשף", בחרו את שני המתכונים המנצחים להכנת סופגניות ולביבות תפוחי-אדמה לחנוכה. למי שרוצה לגוון ולהפתיע, מציעים ב"פורשף" מגוון מילויים משודרגים לסופגניות. בתיאבון!

המתכון באדיבות רשת חנויות פורשף לטבח החובב והמקצועי

כתבות נוספות