אבוקדו! יכול להיות יותר טעים מזה?

כל היתרונות התזונתיים, מתכונים מעולים, וידאו שמראה איך מקלפים אבוקדו בלי להשתגע ואיך זוללים בלי להתמכר. סתם, לזה אין לנו תשובה. הפרי שהכי טעים בחורף ובכלל

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/17 15:41 כג בחשון התשעח

אבוקדו! יכול להיות יותר טעים מזה?
אבוקדו, צילום: shutterstock

  1. באבוקדו יש הרבה אשלגן שנחוץ לנו לפעילות השרירים, לשמירה על לחץ דם תקין ולשמירת הסידן בגוף. ב-100 גר' אבוקדו יש 14% מהצריכה היומית המומלצת של אשלגן.
  2. האבוקדו עשיר בשומן ובחומצות שומן. 77% מהקלוריות שבו באות משומן. חומצות השומן שבאבוקדו מסייעות בהפחתת דלקות ומועילות לבריאות הלב.
  3. האבוקדו יכול להוריד את רמת הכולסטרול הרע בגוף. לפי מחקרים, לאחר חודש צריכת אבוקדו הפחיתה באופן משמעותי את רמות הכולסטרול הרע ב-22% ואת הגליצרידים ב-20%, והעלתה את רמת הכולסטרול הטוב ב-11%.
  4. באבוקדו יש המון סיבים תזונתיים מה שמועיל להורדה במשקל ולשמירה על רמות הסוכר בדם. ב-100 גר אבוקדו יש 7 גר' סיבים, 27% מהכמות היומית המומלצת.
  5. השומנים הבריאים שבאבוקדו מסייעים בספיגת ויטמינים ומינרלים בגוף.
  6. באבוקדו יש נוגדי חמצון התורמים לבריאות העיניים.
  7. במחקר שנערך בשנת 2011 נמצא כי צריכת אבוקדו עוזרת למנוע את תופעות הלוואי המזיקות של הכימותרפיה בתאי הדם הלבנים, ומחקר אחר הוכיח כי תמצית אבוקדו עוזרת למנוע התפתחות של סרטן הערמונית. בנוסף, קיימות ראיות שמוכיחות כי ביכולתו לסייע במניעת סרטן השד.

גוואקמולי משגע

גאווקאמולי משגע

גאווקאמולי משגע צילום: shutterstock

אבוקדו בתערובת דגנים ופירות

סלט אבוקדו עם דגנים ופירות

סלט אבוקדו עם דגנים ופירות צילום: shutterstock

איך מקלפים אבוקדו בקלות ובלי להתלכלך

https://www.youtube.com/watch?v=2kjJI4jqjbU&t=9s