שאל את הרב

פירוש חלום

חדשות כיפה הרב אבנר בן יוסף 01/01/18 20:43 יד בטבת התשעח

שאלה

שלום כבוד הרב,

שמי חופית תמר בת עופרה.

ישנו חלום שאני חולמת כל כמה זמן כבר כמה שנים, החלום שונה מחלום לחלום אך התוכן שלו זהה בדיוק לכל החלומות שלי.

אתמול חלמתי שאני במצוקה בריאותית (בכללי כל החלומות שלי זה מצוקה בריאותית אבל כל פעם משהו אחר) ואני מתחננת לאמא שלי שתעזור להציל אותי, כל פעם זאת מצוקה שאני מרגישה אני עומדת למות ואמא שלי לא עוזרת לי, היא רוצה והיא אוהבת אותי אבל אדישה, ולא מוצאת פיתרון, או שתמיד יש תקלה בזמן שרוצה לעזור לי ואז אני בוכה ומתחננת לנפשי שתעזור לי וכלום, פונה לאחרים ואף אחד לא עוזר לי.

כל החלומות בעצם אני במצוקה בריאותי שעומדת למות ואף אחד לא עוזר לי.

פעם בחודש חולמת את זה .

הלילה שוב חלמתי שאני חייבת בית חולים ואין לא עוזרים לי, ואמא שלי כן בוכה ועם מלא אנשים אבל מרגישה שרק לי אכפת שאהיה בריאה.

בסוף החלום מתתי ממשהו אחר, לא כאב לי והרגשתי שאני כמו בחללית עולה למעלה במהירות מטורפת ויש אור לבן...והכל מהיר ואז התעוררתי בבהלה.

בבקשה חייבת פיתרון לכל החלומות האלה כי זה לא הגיוני שפעם בחודש חולמת שאני במצוקה ואף אחד לא עוזר לי במיוחד אמא שלי שאני והיא הכי קשורות.

תודה מראש,

חופית תמר

תשובה

שלום וברכה, אני לא עוסק בפתרון חלומות. ואני גם לא יודע אם יש משהו

באמת שיודע לפתור חלומות בימנו. אך דבר אחד אני יודע, שחכמינו ז"ל לימדו אותנו, שכיצד שנפרש את החלום כך יהיה. ז"א אם נפרש אותו לטוב יהיה טוב, ואם נפרש את החלום לרע יהיה ח"ו חלום רע.

לכן תואמרי "חלום טוב חלום שלום" 3 פעמים ותפרשי לעצמך את החלומות לטובה ובעז"ה יהיה טוב.

וכן עדיף, אם את יכולה לספר את החלום לחברה טובה שלך, ושהיא תפרש את החלום לטובה, והחלום יתפרש לטובה.

כמו כן תקפידי לומר קריאת שמע על המיטה.

כמו כן, יכול להיות שהחולמות הללו חוזרים אלייך מידי פעם, משום שאת מין הסתם חושבת עליהם הרבה, וחז"ל למדו אותנו, שמה שאנו חושבים ועסוקים ביום, אנו לרוב, נחלום עליהם בלילה.

חלום טוב חלום שלום...

ובשורות טובות

כתבות נוספות