שאל את הרב

לא מצליחה לעבור טסט. מיואשת!!

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 15/09/17 09:13 כד באלול התשעז

שאלה

שלום וברכה כבוד הרב,

אני בת 27, נשואה ואמא.

יש עניין שמשום מה לא הולך לי איתו..וזה לעבור טסט. אני יודעת שזה אולי ישמע ילדותי/טיפשי. אבל זה באמת באמת מייאש ומתסכל אותי.

אני משקיעה בלימודי הנהיגה- כסף, זמן, בייביסיטר, כוחות נפש ועוד..וזה פשוט לא הולך לי בטסטים. בשיעור הולך מעולה ואני לא לחוצה במהלך הטסט.

כל פעם אני מנסה להכניס לי לראש שהכל משמיים ומה שצריך לקרות יקרה ושאני עשיתי את כל ההשתדלות שלי. אבל אני תוהה לעצמי..אולי זה לא באמת מתאים לי..?אולי זה לא כ"כ חשוב .להקב"ה שיהיה לי רישיון?אני יודעת שזה יקל על בעלי שאוכל להתנייד בעצמי אבל זה כ"כ מתסכל ואני ממש חושבת להפסיק עם זה וזהו..מנסה להבין מה ה' רוצה ממני..?מה הוא מנסה להגיד לי..?

אשמח לשמוע דיעה/עיצה נוספת.

תודה רבה!!

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

בס"ד

שלום וברכה

אנחנו לא יודעים דעת א-ל, ועל כן עלינו לעשות תמיד השתדלות לגמור כל דבר שאדם מציב לו כמטרה, ובייחוד אם היא מועלת. על כן ראוי לסיים את התהליך, ויש להוסיף תפילה וצדקה שהם מועילים תמיד.

כתיבה וחתימה טובה

בברכת התורה והארץ

יהודה הלוי עמיחי

מכון התורה והארץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות