שאל את הרב

זוגיות והריון

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 20/02/18 15:13 ה באדר התשעח

שאלה

שלום רב,

אני נשואה 12 שנה ויש לנו 3 ילדים ב"ה.

לפני כחצי שנה נכנסתי להריון בטעות ולצערי הייתה לי הפלה טבעית.

מאז ההפלה אני מרגישה שאני חייבת להביא עוד ילד ולא מצליחה להתגבר על ההרגשה הזאת, ממש צורך קיומי בשבילי.

הבעיה היא שבעלי לא מוכן לעוד ילד בשום פנים ואופן בטענה שקשה לו עם תינוקות ואפילו בלתי נסבל בשבילו, אמרתי לו שגם ככה כל הנטל של הילדים עלי ושאעשה את זה גם עם הילד הבא בעז"ה אך הוא עדיין לא מסכים, ביקשתי ממנו, התחננתי אליו, בכיתי לו והסברתי לו כמה זה חשוב לי אך הוא עדיין מסרב בכל תוקף.

אמרתי לו שאם הוא רואה אותי כל כך מתייסרת ועדיין לא מוכן כנראה שלא באמת אוהב אותי ושעדיף שנתגרש והוא מצידו מעדיף שנתגרש ולפרק את הבית מאשר לתת לי את מה שנפשי כל כך חפצה בו.

אני מרגישה שוויתרתי המון למען הזוגיות הזו בחיים ונורא רוצה שהפעם הוא יוותר בשבילי במיוחד שזה למען מטרה טובה ומאז ההפלה אני מרגישה כבויה לגמרי.

מה עלי לעשות?

בכבוד רב

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

בסד

שלום וברכה

השאלה שהעלת היא חשובה ועוסקת ביסודות הבית היהודי. ברור שהרגשתך היא הרגשת אמא יהודיה. מכיוון שהתגלו בינכם ויכוחים לדעתי יש לגשת לייעוץ משפחתי. אם יש אדם שאתם מכירים והוא מכיר אתכם אפשר לגשת אליו אולי יוכל להשפיע על אישך.

עשי כחכמתך והקב"ה ישלח לך עצה נכונה.

יהודה הלוי עמיחי

מכון התורה ןהארץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות