השינוי הקטן והמשמעותי בקמפיין החדש של ש"ס

את סבב הבחירות הקודם הריצה ש"ס תחת הסיסמה: "ביבי צריך - אריה חזק". עכשיו המסר נהפך "אריה צריך - ביבי חזק", אריה דרעי בקריאה לבנימין נתניהו לשמור על אחדות גוש הימין

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/19 20:02 כ בכסלו התשפ

השינוי הקטן והמשמעותי בקמפיין החדש של ש"ס
השר דרעי נואם בכנס הבחירות, צילום: יעקב כהן

ש"ס פותחת את קמפיין בחירות 2020 ומעלה קמפיין חוצות גדול עם המסר "אריה צריך ביבי חזק - שומרים על גוש הימין", השר אריה דרעי, שגם בבחירות הקדומות הביע התמיכה בנתניהו כמועמד לראשות הממשלה בשתי מערכות הבחירות האחרונות, אז דרעי היווה התומך לנתניהו כדי שיראה חלק בלתי נפרד מהממשלה. אך לאחר הבחירות האחרונות בהם נתניהו ניסה להקים ממשלה יחד עם כחול לבן, ובכך כמעט נטש את גוש הימין, יוצאת ש"ס עם מסר חדש לנתניהו- להישאר עם מפלגת ש"ס וגוש הימין.


להורדת הקובץ

בש"ס מציינים, כי בייחוד בתקופה זו, נוכח ההתנגדות שקמה כנגד נתניהו מתוך גוש הימין בניסיון לערער את מנהיגותו של כמועמד גוש הימין לראשות הממשלה, ש"ס מדגישה את תמיכתה החזקה בנתניהו כמועמד היחיד שיכול ללכד סביבו את מפלגות גוש הימין ולהוביל להקמת ממשלה ימנית, חזקה ויהודית. 

צילום: דוברות קמפיין ש"ס

הקמפיין יעלה מחר (ה׳)בשלטי החוצות יבמקומות מרכזיים בארץ, כמו על מלון גני ירושלים בבירה מול בנייני האומה; בנתיבי איילון בסמוך למחלף רוקח; ובצומת גהה, רמת גן וגבעתיים, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

יו"ר תנועת ש"ס, השר אריה דרעי: "דווקא בתקופה זו בה מנסים לערער על נתניהו כמנהיג גוש הימין ומועמדו לראשות הממשלה, חשוב לנו להפגין תמיכה פומבית וחיזוק לראש הממשלה. לאחר הצלחת הבלוק שמנע הקמת ממשלת שמאל, חשוב להמשיך ולתמוך בנתניהו, כמועמד היחיד שיכול ללכד את כל מפלגות הימין ולהובילו לניצחון בעזרת ה'.  רק דרך חיזוק גוש הימין והצבעה לש״ס - שהיא עמוד השדרה של המחנה כולו, נוכל לשמור על גוש ימין חזק ומאוחד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן