רבנים מהציונות הדתית חתמו על הסכם עם יהדות תורה

קבוצת רבנים ואישי ציבור בקרב הציונות הדתית חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם מפלגת יהדות תורה. "יהדות התורה אינה תומכת ואינה מעוניינת חס ושלום בנסיגות מארץ ישראל על פי החלטת מועצת גדולי התורה", נחתם בהסכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/19 17:57 ג באלול התשעט

רבנים מהציונות הדתית חתמו על הסכם עם יהדות תורה
יהדות התורה, צילום: פלאש 90

התחרדלות? קבוצת רבנים ואישי ציבור בקרב הציונות הדתית חתמו היום (ג') על הסכם של שיתוף פעולה עם מפלגת יהדות תורה. מי שיעמוד בראש מטה הדתי לאומי של יהדות התורה הוא - יעקב שטרנברג, מבכירי פעילי השטח של הציבור הדתי.

"יהדות התורה אינה תומכת ואינה מעוניינת חס ושלום בנסיגות מארץ ישראל על פי החלטת מועצת גדולי התורה", נחתם בהסכם. עוד נחשף כי על פי ההסכם: "הנוכחות המוגברת של יהודים בעיר העתיקה, ובחלקים נוספים בתוך יו"ש מכלילה אותנו בין אלה המחוייבים לדאוג לשלומם האישי".

ההסכם שנחתם

ההסכם שנחתםצילום: הותר לשימוש

מוקדם יותר היום פורסם כי הרב דוד חי הכהן, מרבני הציונות הדתית חשף כי הוא מתעתד להביע תמיכה במפלגת יהדות התורה. הוא הוסיף ואמר שרבנים נוספים תומכים במהלך, אך אינם רוצים להיחשף בשלב זה. "אנחנו במגעים עם יהדות התורה ובעל פה הדברים מסוכמים, יש עדיין עניין של ניסוחים. זה עדיין לא סופי, אבל אנחנו מתקרבים לסיכום בע״ה. יש איתנו עוד רבנים מהציונות הדתית, אבל הם לא מעוניינים להיחשף".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן