"מחשבותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם": מנהיגי העולם מגיבים לאסון

האסון במירון הביא רבים ממנהיגי העולם להשתתף בצער ישראל. "המחשבות שלי עם העם הישראלי", אמר ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון. "תנחומים כנים לממשלה ולמשפחות השכולות", נמסר מבחריין

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 30/04/21 13:12 יח באייר התשפא

"מחשבותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם": מנהיגי העולם מגיבים לאסון
נתניהו ופוטין. ארכיון, צילום: חיים צח פלאש 90

אסון מירון, אחד האסונות הקשים ביותר שידעה מדינת ישראל אי פעם, עם 44 הרוגים ויותר מ-150 פצועים, הביא מנהיגי מדינות רבים מרחבי העולם להשתתף באבל הלאומי, ולהביע את צערם על האובדן הכבד.  

שר החוץ הגרמני הייקו מאס אמר: "החדשות שהגיעו אלינו הבוקר על האסון שאירע בחגיגות ל"ג בעומר בהר מירון מזעזעות. מחשבותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם". ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון השתתף בצער ישראל: "תמונות הרסניות בחגיגות ל"ג בעומר בישראל. המחשבות שלי עם העם הישראלי ועם אלו שאיבדו את יקיריהם בטרגדיה". 

גם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין הביע את צערו בעקבות האסון: "רוסיה משתתפת בצערו של העם בישראל. הנשיא מוסר אהדה ותמיכה למשפחות וחברי הקורבנות, ואיחולי החלמה מהירה לפצועים". שר החוץ של בחריין שיגר מכתב לשר החוץ הישראלי גבי אשכנזי: "נעצבתי מאוד לשמוע על הטרגדיה הנוראה בה 44 אנשים מתו. תנחומים כנים לך, לממשלתך ולמשפחות השכולות"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן