ראש מועצת אורנית מצטרף למפלגת דרך ארץ

ניר ברטל מצטרף לסיעת דרך ארץ. ברטל, הוא טייס במיל' בחיל האוויר, בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. ברטל: "החיבור לדרך ארץ הוא נכון וטבעי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/09/20 16:46 כה באלול התשפ

ראש מועצת אורנית מצטרף למפלגת דרך ארץ
חבר חדש להאוזר והנדל, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

מצטרף חדש למפלגת דרך ארץ, ראש מועצת אורנית שבשומרון, ניר ברטל. ברטל, טייס במיל' בחיל האוויר, בעל ניסיון עבודה וניהול במשרד האוצר. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. עם הצטרפותו למפלגה, אמר ברטל: "החיבור לדרך ארץ הוא נכון וטבעי. יועז וצביקה הוכיחו שהדרך שלהם, היושרה והערכים, הם בדיוק מה שהמדינה צריכה בכל החזיתות. בביטחון, בתקשורת ובפוליטיקה - ובפרט כשמנעו בחירות רביעיות ומיותרות. אני כבר מרגיש בבית!"

יו"ר דרך ארץ, שר התקשורת יועז הנדל, בירך את ברטל: "ניר הוא אחד הקולות הבולטים במועצת יש"ע, פרגמטי ורציני. ניר בא לקדם את עם ישראל ומדינת ישראל ואני שמח שהוא מתחבר לדרך שלנו, של דרך ארץ. ברוך הבא!"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חה"כ צבי האוזר: "ניר הוא שותף מלא לראיית העולם של דרך ארץ. גם הוא רואה לנגד עיניו את הצורך לאחד וללכד את עם ישראל ולהתמקד במטרה אחת - להפוך את ישראל למקום טוב יותר לחיות בו. ברוך הבא ובהצלחה לכולנו!"

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן