רולדת שוקולד חלוה

חדשות כיפה מאגר המתכונים 09/02/15 13:53 כ בשבט התשעה

מ.ב., צילום: מ.ב.
מ.ב., צילום: מ.ב.

מצרכים

1 כוס עוגיות חמאה

1 כוס חלוה וניל "אחוה"

1/2 כוס פקאנים/פיסטוקים/לוז קלויים ושבורים גס

1 כוסית וויסקי משובח

100 גר´ חמאה 150 גר´ שוקולד מריר משובח (70%)

4 כפות חלב 1/2

1כפית מלח

אופציונאלי: שוט עדין של אייריש קרים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

הוראות הכנה

1. מכניסים לקערה 1 כוס עוגיות חמאה מפוררות שבורות, 1 כוס חלוה בטעם וניל חתוכה לקוביות 1*1 ס"מ, 1/2 כוס פקאנים/פיסטוקים/לוז קלויים ושבורים גס וכוסית יפה של וויסקי משובח.

2. בקערה נפרדת להמסה במיקרו מכניסים: 100 גר´ חמאה 150 גר´ שוקולד מריר משובח (70%) 4 כפות חלב 1/2 כפית מלח ורצוי שוט עדין של אייריש קרים. ממיסים ומערבבים עד שמתקבל מרקם חלק.

3. יוצקים את השוקולד המומס על החומרים היבשים שבקערה ומערבבים בעדינות בעזרת כף עץ או לקקן עמיד עד לציפוי היבשים בשוקולד.

4. מותחים שתי יריעות ניילון נצמד ויוצקים בתוכם חצי מהתערובת השחומה והריחנית. מגלגלים את הניילון עם התערובת בתנועות גלגול ולישה עד לקבלת צורת נקניק. לסגור את הקצוות ולשים בצד. לחזור על הפעולה עם יתרת התערובת ולשים במקפיא למשך שעתיים ראשונות ואחר כך למקרר.

5. לפני ההגשה יש להוציא מהמקרר ולתת לשוקולד לנוח בטמפרטורת החדר. זה גם הזמן לתקן אם רוצים את העיצוב של הנקניק. פורסים בסכין חלקה ששוכנת בתוך כוס יציבה עם מים רותחים, לפרוסות בעובי של כחצי ס"מ ולהגיש.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

הערות

2 נקניקים בתמונה: רולדת שוקולד חלוה בשילוב חלוה בטעם וניל של "אחוה"
(צילום וסטיילינג: מ.ב.)

המתכון באדיבות חברת "אחוה"

כתבות נוספות