Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
אפליקציה חדשה תסייע לך בטהרת המשפחה - כיפה

אפליקציה חדשה תסייע לך בטהרת המשפחה

אפליקציה חדשה וייחודית "הבית שלך" תסייע לנשים לקבוע את תאריכי הוסתות ותסייע להן להתנהל בכל הנושא ההלכתי של טהרת המשפחה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 26/05/16 13:25 יח באייר התשעו

כשמדברים על חיבור מבורך בין טכנולוגיה להלכה מתכוונים לפרויקט כמו זה. נשים רבות (ובעליהם) מסתבכות מידי חודש עם חישובי הוסתות על פי המנהגים השונים, אפליקציה הלכתית חדשה של הרב יצחק שטיינברג שקיבלה את הסכמותיהם של רבנים בולטים רבים תעשה סדר בדברים ותסייע לזכור את התאריכים השונים.

אפליקציית 'הבית שלך' בגרסתה החדשה נוחה וידידותית מאד, "אחרי שהוצאנו את הגרסה הראשונה לחנות האפליקציות נדהמנו לראות את ההיענות הגבוהה וכמות ההורדות שהביאה בסופו של דבר לקריסתה של האפליציה ואיתה ההבנה שיש צורך באפליקציה משוכללת יותר שתוכל להחזיק כמות אדירה של משתמשות", מסביר ל'כיפה' הרב שטיינברג.

לדבריו, הושקעו סכומים גדולים בפיתוח האפליקציה, "זה אמנם יכול להיראות פשוט, אך היה צורך לעבוד עם המתכנתים הטובים ביותר שכן טעות הקטנה ביותר גרמה לשינויי תאריכים לאורך זמן ולטעויות הלכתיות סבוכות", מסביר הרב שטיינברג.

באפליקציה יש גם מחשבון הריון ולידה, מחשבון ביוץ, איתור מקוואות ותזכורות SMS שמסייעות לימי השבעה נקיים. "אנחנו נותנים אפשרות ניסיון של 4 חודשים חינם ולאחר מכן בעלות סמלית ביותר של 7 ₪ בחודש כדי לכסות את עלויות המתכנת וחבילות ה-SMS שעולות לא מעט. כסף לא עושים מזה", אומר הרב שטיינברג בחיוך ומוסיף כי הוא רואה באפליקציה דבר חשוב מאד ומפעל חיים שמסייע לנשים ששומרות על טהרת המשפחה.

הרב שטיינברג קיבל את ברכותיהם והסכמותיהם של רבנים מכל הגוונים החל בגרז"ן - הרב זלמן נחמיה גולדברג, רב העיר ירושלים הרב שלמה משה עמאר, רב העיר רחובות שמחה הכהן קוק, הרשל"צ לשעבר, הרב אליהו בקשי דורון, הרב נויבירט ז"ל ועוד. "האפליקציה מותאמת על פי מנהגי העדות השונות ומתאימה הלכתית לכולם" הוא מסביר.

כרגע האפליקציה 'הבית שלך' עלתה למכשירי האנדרואיד והאייפון וניתן להשתמש בה גם דרך אתר האינטרנט ולקבל את מסרוני התזכורת לנייד. "המטרה שלנו היא לסייע ולעזור למי שמעוניינת בצורה ההלכתית המדויקת ביותר", אומר הרב שטיינברג.

(צילום של האפליקציה: יחצ)



👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן