עשרת הדיברות לשימוש בשפתון עמיד

חג ושבת אלו תמיד הימים בהם אנחנו בוחנים את העמידות של השפתון, האם הוא באמת יחזיק מעמד כמו שאומרים? ואיך אפשר להפיק ממנו את המקסימום

חדשות כיפה עדי פרג´י 25/03/15 12:36 ה בניסן התשעה

עשרת הדיברות לשימוש בשפתון עמיד
יחצ, צילום: יחצ

לשימוש בשפתון עמיד יש יתרונות רבים מספור: הוא לא גולש מחוץ לקו השפה, אינו יורד לאחר לגימה מכוס שתייה, לא תמצאי שאריות ממנו על שפתי החבר שלך אחרי נשיקה, וחוזק הצבע שלו פשוט מרהיב. אין פלא שבחרת בו! הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק ממנו את המקסימום, או במילים אחרות- למרוח ולשכוח.

  1. פילינג לשפתיים! שפתון עמיד מתקבע על עור השפתיים, ולכן עלול להדגיש מרקם יבש או גבשושיות. מומלץ לעסות בעדינות את שפתייך עם סבון פילינג גרגירים לפני השימוש. כך, שפתייך יהיו חלקות יותר ומוכנות לשימוש בשפתון.
  2. עיפרון שפתיים! השפתון הוא עמיד, ולכן כדאי להימנע מטעויות בציור השפתיים. כאשר את רוכשת שפתון כהה, רכשי גם עיפרון בגוון הזהה לו, ותחמי את שפתייך במדויק. לאחר מכן, מלאי אותן בעזרת השפתון העמיד. שפתייך ייראו משורטטות להפליא.
  3. איך מורחים? שפתון עמיד מגיע מצויד באפליקטור בצורת מברשת קטנה. התחילי בשפה העליונה: ציירי את קו המתאר שלה (או מלאי אותה בעדינות, אם תחמת מוקדם יותר עם עיפרון.) פתחי מעט את הפה ומלאי את כל שטח השפתיים, עד לפינות הפנימיות. חזרי על הפעולה בשפה התחתונה.

    (צילום: יחצ, מוטי פישביין)



  4. אל תחככי את שפתייך בעת הנחת השפתון! שפתון עמיד אינו דומה לשפתון רגיל. בעוד בשפתון רגיל יש לחות והוא יכול "לנוע" על השפתיים, שפתון עמיד נצמד אליהן מייד. על מנת להימנע מהנחת צבע לא אחידה, אל תצמידי את שפתייך זו אל זו, כדי להעביר צבע מהאחת לשנייה.
  5. לחות! אם שפתייך נוטות ליובש, העדיפי שפתונים עמידים דו צדיים, עם אפליקטור לחות. אם שפתייך יבשות במיוחד, את יכולה למרוח את הבאלם הטיפולי שלך על שפתיים נקיות, לחכות עד לספיגה, ולהניח את השפתון העמיד ללא חשש.
  6. משתמשת במייק אפ? אם שפתייך אינן נוטות ליובש, תוכלי להיעזר בו כדי לחזק את עמידות השפתון. כאשר את מורחת את המייק אפ על הפנים, "עלי" עם החומר גם על השפתיים. מעל "הדף החלק" שנוצר, משחי את השפתון.
  7. ותרי על הגלוס! בחרת שפתון עמיד? אם תניחי מעליו גלוס אחר, או את שפתון הלחות שלך, ייתכן ומרקם השפתון ישתנה. קחי איתך את השפתון, וחדשי את הלחות והברק עם שפתון הלחות המצורף, מבלי להרוס את הלוק.
  8. בא לך על המראה המאט? משחי את השפתון העמיד, ואל תשתמשי בשכבת הלחות. הצבע העמוק יתקבע על שפתייך למראה מאט יותר.
  9. ממה עליי להימנע בארוחת הסדר? תרגישי חופשיה לאכול. השפתון העמיד שלך לא ינטוש אותך, לא במנה הראשונה ולא בכוסית האחרונה. שמן הוא החומר היחידי שעלול לפגום במראה המושלם של שפתייך, ולכן השתדלי להימנע ממאכלי שמן.

אמרנו שהוא עמיד?... שפתונים עמידים לא ייכנעו למסיר איפור רגיל. על מנת להסירם, השתמשי במסיר איפור דו פאזי, שימחה אותו בקלות משפתייך, ללא צורך לשפשף.

עדי פרג'י היא מדריכה ראשית לוריאל פריז