מבצע צוק איתן: בוגרות מדרשת לינדנבאום גוייסו בצווי 8

לא רק הלוחמים. נשות מדרשת לינדנבאום גויסו בצו 8 למילואים בחיל המודיעין וחיל האוויר. בנוסף התבקשו בנות המדרשה הנמצאות לפני שירות צבאי לסייע לקהילות בדרום

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/07/14 12:21 כה בתמוז התשעד

מבצע צוק איתן: בוגרות מדרשת לינדנבאום גוייסו בצווי 8
דובר צהל, צילום: דובר צהל

מילואים, לא לגברים בלבד. בוגרות ותלמידות תכנית "הדס" במדרשת לינדנבאום בירושלים, המשלבת שירות צבאי ולימוד תורה מעמיק, גוייסו בצו 8 לשירות מילואים. הבנות משרתות בתפקידים חיוניים בחיל המודיעין וחיל האוויר, וזומנו לתת את חלקן במבצע צוק איתן.

כמו כן, בנות המדרשה הנמצאות כעת בשנת הלימודים ולפני השירות הפעיל, זומנו מטעם פיקוד העורף ובשיתוף האגף הבטחוני חברתי משרד הבטחון, לסייע לקהילות בדרום. בין היתר, הן עוברות במקלטים, ומארגנות הפעלות לילדים. בנוסף, הן פונות למשפחות בעלות צרכים מיוחדים, ומסייעות ככל האפשר. הפעילות תימשך ככל שיידרש על ידי פיקוד העורף.

"הייתי צריכה לעזוב את הכל, וללכת להתייצב בבסיס" אומרת ר', המשרתת בתפקיד צבאי חיוני. "אבל אני גאה לשרת את ארץ ישראל ועם ישראל, ואני יודעת שכל מאמץ שאני תורמת מסייע ושומר על חייהם של אזרחינו ועל קיומנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן