איך לבחור מאפרת

לקראת פתיחתה של עונת החתונות כמה טיפים שיעזרו לכן לבחור מאפרת

חדשות כיפה נעה-לילך כהן 01/05/10 00:00 יז באייר התשע

איך לבחור מאפרת
אילוסטרציה - אלנתן גוטוויוירט, צילום: אילוסטרציה - אלנתן גוטוויוירט

מאז ומתמיד דמיינת את היום הזה, הכול תוכנן לפרטי פרטים במוחך: אולם או גן אירועים, מוזמנים רבים או רק הקרובים ביותר, העונה בשנה, השיר שהלהקה תנגן כשתצעדו לחופה, השמלה שתלבשי, התסרוקת האיפור... בעצם סימן השאלה היחידי היה מי יהיה בחיר ליבך, ועכשיו גם לכך יש לך מענה.


אז עכשיו כשכל הדברים הגדולים כבר סגורים הגיע הזמן לטפל בחלק החשוב ביותר- בך!

עונת החתונות אוטוטו מגיעה, וזה המקום לייעץ ולהסביר על כמה דברים חשובים בבחירת המאפרת ליום המיוחל והחשוב בחייך.

כמעט לכל כלה יש רשימת דברים שהיא צריכה לעשות, רשימת דברים לזכור ורשימת דברים שצריכים להיעשות. לא פלא שכלות כ"כ לחוצות ביום החתונה.

כמו לסינדרלה, בעלת המראה המושלם ביום חתונתה, כך כל כלה צריכה שתהיה לה "פיה טובה" שתיצור לה את המראה המושלם שיגרום לה להראות קורנת ביום המיוחד.

פעמים רבות שומעים את המשפט: "היא עשתה את הכלה כזו יפה!" אמנם לנו המאפרות אין מטה קסמים אבל יש בידנו שפע של ידע ומומחיות איך ליצור יופי וזוהר.

עשרת הדיברות במיוחד בשבילך איך לבחור מאפרת לחתונה:

  1. בחירת המאפרת צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך, כיוון שאת צריכה למצוא מישהי שתרגישי בנוח איתה, שתתחבר למראה שאת חפצה בו ושתהיה בעלת מחיר ריאלי שמתאים לתקציב שלך.
  2. כדאי לשאול בקרב חברים אם הם מכירים את העבודה של המאפרת והאם יש להם דברים טובים לומר עליה, האם היא טובה.
  3. בקשי להתרשם מתיק העבודות של המאפרת - תחום האיפור נחלק למספר תחומים, את ככלה צריכה מישהי שמתמקצעת באיפור כלות. שימי לב האם כל התמונות בתיק זהות אחת לשנייה, מראה האיפור זהה? אותו מבט? או שיש מגוון רחב של סגנונות איפור? גווני עור שונים? האם מראה המאופרות נראה שלם ואחיד?
  4. בקשי טלפונים של לקוחות, כך תוכלי להתרשם יתר על המידה: האם המאפרת יכולה לעבוד תחת לחץ? האם הם מרוצים מהעבודה והאם היו לוקחים את המאפרת לעבודה נוספת? בררי איך הם הגיעו לאותה מאפרת - האם דרך כלה אחרת וזהו כאמור סימן טוב.
  5. ברגע שבחרת את המאפרת המתאימה לך, אל תוותרי על קביעת איפור ניסיון - איתו תוכלי לקבל מושג פחות או יותר איך ייראה האיפור ביום החתונה, ולהחליט בוודאות אם המאפרת מתאימה לך.
  6. דברי עם המאפרת וספרי מה רצונותייך באיפור, על מה לשים דגש - המאפרת נמצאת שם בשביל לשמוע את מה שיש לך לומר ולהתחשב בדעותייך בהתאם לידע המקצועי שלה. את יכולה להביא איתך תמונות של איפור שאהבת או תמונות של איפור שאיתו לא תרצי להראות ביום החתונה, דבר שימנע טעויות ועוגמת נפש.
  7. זכרי, איפור כלה לצילומים, דורש כללי איפור שונים מאשר האיפור היום-יומי. וודאי כי המאפרת שבחרת יודעת לאפר בתחום זה.
  8. מאפרת טובה תדע להדגיש את קווי היופי הבולטים שלך ולטשטש את אלו שלא במינימום איפור.
  9. חשוב לשאול את המאפרת באילו מוצרים היא משתמשת ומה מחיריהם במידה ואהבת את אחד המוצרים ואת מעוניינת לרכוש אותו ליום החתונה / לימים הבאים.
  10. מאפרת טובה מלבד לספק לך את שירותיה כמאפרת ביום חתונתך, תעניק לך גם טיפים לשיפור מראה האיפור שלך.

חשוב שאת ככלה תרגישי מספיק נוח עם המאפרת שלך, כדי שתוכלי לשאול את כל שאלותייך ולא להסס להעיר / להאיר. במידה ולא אהבת את המראה הכללי, יידעי את המאפרת. כמאפרת, חשוב לי שהכלה תרגיש שלמה ושמחה ביום חתונתה עם המראה הכולל.

נעה-לילך כהן, מאפרת מקצועית לאיפור כלות, ערב וסדנאות איפור אישיות וקבוצתיות

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן