דרושים דוסים

הפקת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" מחפשת אחר מתמודד דתי שיכנס אל הבית בחודש הקרוב, זאת לאחר הדחתו של המתמודד יורם כהן. "מחפשים אנשים עם אג´נדה"

חדשות כיפה אורי פולק 04/01/11 00:00 כח בטבת התשעא

דרושים דוסים

דתיים - הפקת התוכנית הריאליטי "האח הגדול" מחפשת אתכם. לכיפה נודע כי לאחר הדחתו של המתמודד הדתי בתוכנית, יורם כהן, מבקשת הפקת התוכנית להכניס אל הבית מתמודד דתי נוסף, אשר יאתגר אף הוא את יתר המתמודדים.

תקופת השתתפותו של כהן בתוכנית, שלא עלתה על שבועיים, התאפיינה בויכוחים סוערים, בין היתר סביב מעמדו של התנ"ך בבית. באחד הפרקים ששודרו נצפתה אחת המתמודדות כשהיא מכניסה ספר תנ"ך לשירותים. הדבר עורר את זעמו של כהן והביא למריבה, כשכהן מחה על חילול כבודו של התנ"ך. באירוע אחר שינתה אחת המתמודדות את מד המעלות של התנור, כך שכהן נמנע מלאכול אוכל חם באותה השבת.


מחפשים מחליף דתי ליורם כהן (צילום: יחצ)


בהפקה, אם כן, מנסים לשמור על המתח הגבוה ומנסים לגייס דמות דתית חדשה אל הבית. על פי התוכנית, הנחשפת כאן לראשונה, לקראת סוף חודש ינואר צפויים להיכנס אל הבית דיירים נוספים, כפי שנהגו בעונות הקודמות.

"אנחנו מחפשים אנשים עם אגנדה, שירצו להשתמש ב"אח הגדול" כפלטפורמה לקידום עניינים שיש להם על סדר היום", כך נמסר לכיפה מטעם גורם בהפקת התוכנית. "חשוב לנו מאוד למצוא אנשים דעתנים, איכותיים, שרוצים לעשות שינוי בעולם ומבינים שמליון צופים בכל שבוע היא דרך מצוינת להתחיל בשינוי".

בין היתר, פנתה התוכנית גם אל תנועת "נאמני תורה ועבודה" בבקשה שזו תציע נציג מועמד דתי מטעמה אל התוכנית, אך התנועה סירבה לשתף פעולה עם ההפקה. בתגובה לשאלת כיפה סירבו ב"נאמני תורה ועבודה" להתייחס אל הזמנת התוכנית, אך ציינו כי "ערכי "האח הגדול" אינם מתיישבים לא עם ערך התורה ולא עם ערך העבודה. יש לנו בעיה עם המדיום ואין שום קשר בין הפתיחות המאפיינת את התנועה לבין תת-הרמה של ה"האח הגדול"".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן