Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
התערוכה "נוכחות" בבית משפט השלום בירושלים - כיפה

התערוכה "נוכחות" בבית משפט השלום בירושלים

פרופ' משה קן, ראש החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה : "החוג לתקשורת צילומית שוכן בטבורה של ירושלים. נוכחותם של הסטודנטים בחיי העיר והארץ באה לידי ביטוי בעבודות המוצגות כאן"

חדשות כיפה שירה רביד 20/03/17 15:05 כב באדר התשעז

התערוכה "נוכחות" בבית משפט השלום בירושלים
דנה סטרלינג, החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה י-ם, צילום: דנה סטרלינג, החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה י-ם

בית משפט השלום בירושלים יציג על קירותיו את תערוכת 'נוכחות' החל מיום חמישי, 16.3.2017 באופן קבוע. התערוכה הינה תערוכת סטודנטים, בוגרים ומרצים בחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה י-ם. הצגת התערוכה בבית המשפט היא המשכה של מדיניות הדוגלת בשיתוף פעולה בין בתי המשפט למוסדות ציבור ואקדמיה בחברה הישראלית.

בתערוכה יוצגו 50 צילומים והיא תוצג במסדרונות הקומה הראשונה של בית משפט השלום בירושלים. מדבריה של אוצרת מוזיאון מורשת בתי המשפט, ד"ר אורנה יאיר: "בית המשפט הוא מקום מפגש לנוכחות האנושית המגוונת של החברה הרב-תרבותית שבארץ. יש שעוברים בחטף בפינת בית המשפט, יש שנכנסים לביקור מתוכנן או מזדמן ויש שמגיעים לדיון. בית המשפט עומד ופתוח עבור כולם". ומכאן גם שמה של התערוכה אשר שמה דגש על הדיוקן הישראלי בדימויים ויזואליים.

(צילום:הודיה טולידאנו, החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה י-ם)

פרופ' משה קן, ראש החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה מוסיף: "החוג לתקשורת צילומית שוכן בטבורה של ירושלים. הסטודנטים מהווים חתך מייצג של החברה הישראלית על גווניה ומאפייניה. נוכחותם בחיי העיר והארץ באה לידי ביטוי בעבודות המוצגות כאן. אין זאת רק נוכחות פיסית, אלא ביטוי של מעורבות, איכפתיות ומחוייבות לחברה הטרוגנית, צודקת יותר ושוויונית. חברה אשר בה יש מקום לכל אדם באשר הוא אדם".

התערוכה תוצג בבית המשפט השלום בירושלים ברחוב חשין 6, החל מתאריך ה-16.3.2017 באופן קבוע. ותהייה פתוחה לקהל הרחב בכל שעות קבלת הקהל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן