יש לו סיכוי להתחתן: שיר הדייטים החדש של אלעד קרשנר

לפני שנה וחצי הפך השיר "נשבר לי מכן בנות ירושלים" לתופעה ויראלית מגזרית, מאז עברו עוד הרבה דייטים בסמטאות העיר העתיקה ולקרשנר, המשורר החובב, יצא מזה עוד שיר

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 19/01/17 13:53 כא בטבת התשעז

אלעד קרשנר כבש את ליבם של רווקי המגזר ביוני 2015 כשהפיץ סרטון שלו שר ומנגן גרסת דייטים מחודשת לשיר "השבעתי אתכן" בשם "נשבר לי מכן בנות ירושלים". קרשנר עורר בזמנו את חמתן של רווקות המגזר שהוציאו אפילו סרטון תגובה כאקט מחאה. הסרטונים הופצו ברשתות החברתיות והפכו לויראליים תוך זמן קצר.

אתמול הוציא קרשנר, היום בן 25 ומתגורר ברחביה, סרטון נוסף בשם "יש לי סיכוי להתחתן" (מילים חדשות לשיר "יש לי סיכוי להינצל" כמובן). בשנה וחצי שעברו מאז הסרטון הקודם הספיק קרשנר לעבור עוד שנה וחצי של דייטים שהובילו אותו ככל הנראה לתובנות חדשות.

[embed]

]

קרשנר אומר שמטרת הסרטון היא "לעורר שיח כנה ועמוק בתוך אוכלוסיית הרווקים והרווקות. הסרטון נכתב מנקודת מבטו של הגבר, אבל ברור לכולם שלשני הצדדים יש פה אחריות על הקשר".

"הסיבה הפשוטה בגללה בחרתי לעשות עוד סרטון היא שהצטברו אצלי חומרים חדשים. האמת היא שנחשפתי לעוד ועוד סיפורים שנערמו אט אט, ככל שהזמן עבר הסיפורים הצטברו והחלטתי לכתוב על זה, כי זה הפך להיות בלתי נסבל".

קרשנר מסביר את התסכול ההולך וגובר של רווקים מעולם הדייטים "חברים היו באים ומספרים לי דברים מסוימים, ובאמת לא הייתי מסוגל להאמין שאנשים באמת מתנהלים ככה. חלק מהסיפורים אפילו הייתי רואה ממש מול העיניים, וכמה כאבי לב אתה רואה. כמויות של קשרים שהסתיימו סתם, באמת סתם, בלי שום סיבה רציונלית. אני לא בא לשפוט אף אחד, אני פשוט מקווה שנשכיל כולנו למקד את המבט על הדברים החשובים באמת, וניתן לדברים הפעוטים את מקומם האמיתי".

"מיותר לציין שאני שייך לצד מסוים, ולכן ברור שיוצא לי לשמוע כל פעם את הצד הגברי בסיפור- ועליו גם כתבתי, אבל כולנו מבינים שאין פה צודק וטועה. צריך להבין שאף אחד לא בא נגד אף אחד, בסופו של דבר לכולנו יש את הרצון ליצור משהו אמיתי ומשותף. הגברים לא חפים כלל וכלל מאשמה, שלא תבינו לא נכון" מדגיש קרשנר "אבל היה גם ראוי לציין כמה 'אבני דרך' רציניות עבור הצד השני, שגם להן, בלי עין הרע, יש עוד כברת דרך לעבור".

[embed]https://www.facebook.com/dosim.metsaitsimm/videos/885204744859043/?video_source=pages_finch_thumbnail_video[/embed]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן