ציפי שביט: "אבינו מלכנו מאוד אוהב אותנו"

ציפי שביט בראיון לרגל סדרה חדשה בה היא משתתפת משתפת את הקוראים באמונתה החזקה בבורא עולם: "קוראים לו אבינו מלכנו כי מצד אחד אבא שלנו נורא אוהב אותנו אבל הוא לא יכול לעשות בשבילנו הכל, ומצד שני מלך יכול לעשות הכל אבל לא תמיד מעוניין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/17 15:56 כ בטבת התשעז

ציפי שביט: "אבינו מלכנו מאוד אוהב אותנו"
Tomer Neuberg/Flash90, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לא ברור אם זה חלק מהטרנד או משהו ישן אבל ציפי שביט (69) כוכבת הילדים הבלתי מעורערת שדורות של ילדים גדלו על שיריה והופועתיה הרבות, מספרת בראיון על האמונה החזקה ועל יופיו בעיניה של הביטוי 'אבינו מלכנו'.

כשכתב אתר מאקו, בן בירון שואל אותה מה היא מאחלת לעצמה עונה לו שביט: "אני רק מודה למי שלא שכח להעיר אותי הבוקר וזה הגדול מכולם".

כשהמראיין שואל האם הכוונה היא לבעלה של שביט, היא עונה: "לא רק לבן זוגי שחי לידי כבר 42 שנה וזה נעים לי נורא שאני זוכרת את השם של הגבר היפה הזה. גם לאבינו מלכנו שנורא אוהב אותנו. קוראים לו אבינו מלכנו כי מצד אחד אבא שלנו נורא אוהב אותנו אבל הוא לא יכול לעשות בשבילנו הכל, ומצד שני מלך יכול לעשות הכל אבל לא תמיד מעוניין. הביחד מביא את הביטוי הפנטסטי הזה".

כשהכתב מתוודא שלא היה לו מושג ששביט היא אדם מאמין היא אומרת: ""נו, והתעלפת? הכל בסדר? זה נשמע לך עמוק מדי לאדם שטחי ורדוד כמוני? (צוחקת). אני מאמינה שאדם צריך למצוא חן גם בעיני האלוהים גם בעיני בני האדם. אחד מהם זה לא מספיק".