האזינו: שי פירון שר בסינגל חדש של יוני יעיש

שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, תרם את קולו לאסופת שירים חדשה של הזמר יוני יעיש שנקרא "חשבתי לעוף"שלדברי היוצרה"מחברת בין אהבה למוסיקה וליצירה ובין אהבת אדם לאמונה בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/17 10:29 יא בטבת התשעז

האזינו: שי פירון שר בסינגל חדש של יוני יעיש
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יוני יעיש הוא מורה במסגרות שונות לנוער בסיכון ובמקביל עוסק במוסיקה. הוא הוציא כבר שני אלבומים וכתב מספר שירים לאמנים דוגמת איל גולן וישי לוי.

[embed]

]

בדברי ההסבר לשיר החדש מסביר יעיש כי "האלבום נולד מתוך עבודה יום יומית עם ילדים ונוער בסיכון ועם אוכלוסיות הנמצאות בשולי החברה. השירים מאגדים בתוכם הן בטקסטים והן בלחנים את קשת הרגשות והתכונות כמו: אור,כאב יופי, חסד, קושי, נפילות, תסכול והשראה המתקיימים בתוך המעשה החינוכי והחברתי. השירים מבקשים להשמיע את קולם של הילדים הנדחקים לשוליים אך יותר מכל לבטא את את הבחירה היום יומית של כל מי שפועל ועובד עם אנשים: להאמין באדם.כל אדם. להחזיק את התקווה. תמיד!".

את הטקסטים באלבום כתבו והלחינו יוני יעיש וחילי טרופר, ששימש בעבר כיועצו של שי פירון במשרד החינוך, ניהל את תיכון ברנקו וייס רמלה (המוכר מהסרט של התכנית "עובדה": תיכון ההזדמנות האחרונה), הוציא שני ספרים שהפכו לרבי מכר וכיום מנהל אגף החינוך בירוחם.

ליעיש היה חשוב להדגיש כי לאלבום אין מטרה עסקית וכל הרווחים יועברו למסגרות העובדות עם נוער בסיכון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן