מהקלידים והתופים לקדמת הבמה

הקלידן של יוני גנוט, מאיר ואהוד בנאי וישי ריבו, התחבר עם המתופף של אברהם פריד, שוואקי, אהרון רזאל ודוד דאור ויחד הם החליטו לעבד את השיר המוכר של ר' שלמה קרליבך ז"ל לקראת ראש השנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/09/16 08:40 כב באלול התשעו

מהקלידים והתופים לקדמת הבמה
יחצ, צילום: יחצ

בני וילנר מנגן על קלידים ושר כבר שנים רבות מוסיקה יהודית מקורית עם אמנים רבים. בני בוגר רימון והאקדמיה למוסיקה בירושלים והוא גם מלמד במגמות מוסיקה מוסיקאים צעירים. הוא מופיע ומקליט עם היוצר יוני גנוט וביחד שיתפו פעולה עם אמנים ישראלים רבים ביניהם אמיר דדון, מאיר ואהוד בנאי, ישי ריבו ועוד רבים.

[embed]

]

יניב כהן, מפיק מוסיקאלי נגן תופים וכלי הקשה, מוכר בעיקר בתחום המוסיקה היהודית- חסידית בישראל, מנגן בהרכבים מוזיקלים רבים ולקח חלק בהפקות ובמופעים של רשימה מפוארת של אמנים בהם אברהם פריד, יעקב שוואקי, אהרון רזאל, דוד ד'אור , ישי לוי ועוד רבים.

יניב ובני נפגשו בלהקת בין השמשות ומאז לא הפסיקו להופיע יחד, עם יוני גנוט, בסדנאות של מוסיקה יהודית וגם בלהקת החתונות בשם "נושאי הכלים".

לפני כמה שבועות ניגנו בחתונה את השיר ״ממקומך״ של הרב קרליבך לזוג שביקש. באותו רגע נולד הרעיון לעבוד על השיר הזה לקראת ראש השנה, בגלל המשמעות המיוחדת של הטקסט מלא ההוד הזה, שעוסק בהמלכת הקדוש ברוך הוא בעולם ע״י עם ישראל. משם זה התגלגל והם נכנסו להקלטות מבלי לדעת לאן זה יוביל.