המלצות השבוע

ספר חדש לקרוא, סדרה מרתקת, הופעה מומלצת ומסעדה כדי להשלים את השבוע. המלצות השבוע של אתר כיפה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 13/03/16 12:47 ג באדר ב'

המלצות השבוע

ספר

אני והאַיִן רוכבים על אופניים - רן ובר

ספרו הראשון של רן ובר 'התגלות' שעסק בסיפורו של חוזר בתשובה שמגלה שחוויותיו ה"רוחניות" היו דמיון ושקר הספר הפך לרב מכר מצליח, אחריו הוציא ספר עיוני קליל 'סוד הנקודה הטובה' שאף זכה להצלחה גדולה עוד יותר. ספרו החדש הוא סיפורי ועוסק בסיפורם של ארבעה חברי ילדות שנפגשים שוב באמצע החיים. כדרכו של ובר הספר משלב מתורתו של רבי נחמן מברסלב ומלא בתובנות רוחניות בגובה העיניים.

הוצאת אלומות

68 ₪

(צילום: יחצ)

סדרה

ערוץ 20: "המשפיעים" - "Game Changers"

ערוץ 20 ישדר את הסדרה הדוקומנטרית מבית בלומברג העוסקת ביהודים המשפיעים בעולם

הערוץ רכש את פרקי הסדרה העוסקים באנשי מפתח יהודים מצליחים וישדר אותה מידי יום רביעי בשעה 21:00. בתחילת כל פרק ישולב קטע פתיחה בהגשת שלמור שטרוזמן. הפרק הראשון, שודר ביום רביעי האחרון וסיפר את סיפורו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג.

הסדרה תביא את הסיפורים מאחורי האנשים שהשפיעו על הכלכלה העולמית ושינו את העולם, מתחילת דרכם, דרך שלב הפריצה הגדולה, המשברים, ההשפעה וסוד הצלחתם. בין אנשי העסקים בהם תעסוק הסדרה: מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, מייסד קרייגסליסט קרייג ניומארק, ג'ון סטיוארט, לארי פייג' וסרגי ברין, מארק פינקוס ועוד. בתחילת כל פרק ישולב קטע פתיחה בהגשת שלמור שטרוזמן.

ביום רביעי השבוע ישודר הפרק על מייסדי גוגל- לארי פייג׳ וסרגי ברין.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/313201639518.mp4[/embed]

הופעה

חנן בן ארי: במופע מיוחד ביריד הלימודים הארצי

חנן בן ארי כובש כל במה אפשרית עם אלבום הבכורה המצליח במיוחד שלו -'איזון'. בימים אלו הוא בעיצומן של הופעות ההשקה של האלבום שהפכו לסולד אאוט במהירות והתגובות עליהן נלהבות במיוחד. המופע של בן ארי יערך בבנייני האומה ירושלים במחיר מוזל במיוחד של 19.90 למזמינים מראש בלבד.

מדובר במופע עמידה ולאחר שהייתי במופע ההשקה שלו בזאפא ירושלים אני יכול להבטיח לכם שלא תישארו עומדים אלא תפצחו בריקודים סוערים ולא רק בגלל המחיר המדהים למופע איכותי כל כך.

יום ה' 17.03.2016

(צילום: דובי ריין)

מסעדה

קפה גרג נוסד בשנת 1994 בתור בר- קפה חיפאי. במהלך השנים נפתחו סניפים נוספים, ברחבי הארץ חלקם בכשרות רבנות מקומית וחלקם אף מהדרין. בקפה גרג כבר סבא שוררת אוירה נעימה, הרגשה ביתית ועובדים המעניקים ללקוחות יחס חם. התפריט העשיר בהכשר הרבנות המקומית כולל מגוון ארוחות בוקר מרחבי העולם, תפריט טבעוני מעניין במיוחד ועוד מגוון של מנות מסקרנות ומעוררות תאבון.

ברל כצנלסון 14, קניון ערים, כפ"ס