Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
מרצה ממכללת אמונה זכתה בתחרות עיצוב בינלאומית - כיפה

מרצה ממכללת אמונה זכתה בתחרות עיצוב בינלאומית

בתשי כוחיי, מרצה לעיצוב גרפי במכללת אמונה, זכתה בפרס הזהב בקטגוריה "שיווק" בתחרות היוקרתית שנערכה במילאנו, איטליה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/15 10:41 ח בסיון התשעה

מרצה ממכללת אמונה זכתה בתחרות עיצוב בינלאומית
דוברות, צילום: דוברות

בתשי כוחיי, מרצה ללימודי תוכנות גרפיות לעיצוב והבאה לדפוס ובעלת 'סטודיו בתשי' - סטודיו לעיצוב בירושלים, זכתה בשבוע שעבר בפרס הזהב לשיווק במסגרת התחרות העולמית 2015 Worldstar Packaging Award.

(צילום: דוברות)

World star Packaging Award היא תחרות בינלאומית לעיצוב אריזות למוצרי צריכה. טקס חלוקת הפרסים התקיים בשבוע שעבר בעיר מילאנו שבאיטליה במסגרת תערוכת IPACK-IMA. לתחרות הוגשו 265 עבודות מ-37 מדינות מרחבי העולם אשר נשפטו ע"י 17 שופטים. בין המדינות שהשתתפו בתחרות: ארה"ב, אוסטרליה, קנדה, גרמניה, בריטניה, הונגריה, יפן, קוריאה, רוסיה, ספרד, איטליה, שוויץ, ברזיל ועוד.

פרס השיווק מוענק לאריזה המשרתת באופן הטוב ביותר את צרכיו של הלקוח, ככלי שיווקי אשר מפתיע ומקסים את הצרכן, ובונה מערכת יחסים חזקה בינו ובין המוצר. האריזה צריכה ליצור ערך ולתרגם לצרכן בצורה טובה ונכונה את המהות והנכסים של המותג, ברמה רגשית ורציונאלית ולמלא את כל ציפיותיו מהמוצר.

בתשי כוחיי זכתה במקום הראשון בפרס השיווק, על מצוינות בעיצוב ועל התאמתה של סדרת אריזות קמח לצרכי השיווק של הלקוח. סדרת החגים שעוצבה עבור "הטחנות הגדולות של א"י, חיפה" מונה חמש אריזות לקמח לבן בהיר, לחמישה מועדים בשנה, מעוצבת בסגנון רטרו. עיצוב כל פריט מן הסדרה מותאם ומיוחד לחג מחגי ישראל: ראש השנה, חנוכה, פורים, יום העצמאות ושבועות. האיחול והאיור המבטאים כל חג - יוצרים חום, קשר וסנטימנט עם הקונה. לתחרות הוגשו ארבע אריזות בלבד. אריזת יום העצמאות עוצבה לאחרונה והצטרפה לסדרה הזוכה מיד לאחר חג הפסח האחרון, לקראת חג העצמאות.

(צילום: דוברות)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן