שיק או שוק: ציפי חוטובלי

סערות, מריבות, התבטאויות ועקיצות מלוות את מערכת הבחירות מתחילתה ועד סופה, אבל אף אחד לא בודק את הדבר החשוב ביותר – מה הפוליטיקאים לובשים. במדור חדש יצאנו לבדוק את העניין

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/15 15:51 כא באדר התשעה

שיק או שוק: ציפי חוטובלי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

איך שהזמן עובר! ציפי חוטובלי איתנו בכנסת כבר שבע שנים. ציפי, שהייתה לחברת הכנסת הצעירה ביותר גדלה והתפתחה ביותר ממובן אחד: ציפי מצאה את בחיר לבה, נישאה והביאה בת לעולם. האם ניתן למצוא רמזים לשינויים הגדולים שעברה גם במעטפת החיצונית? שווה בדיקה.

(צילום: אתר הכנסת)

ציפי היפה, הצעירה והתמימה בתחילת דרכה. מאופרת? אכן ובטוב טעם עדין. לבושה צעיר? בהחלט. הצבע חיוני ומחמיא והגזרה עודנה עדכנית. אקססוריז? יש. שרשרת של גאווה לאומית שמוגשת בדיוק בגודל הנכון - לא גדולה מדי ולא זעירה מדי, כפי קורה לעיתים לבחורות שרוצות להפגין טעם עדין ויוצא להן עדין מדי. אז נכון, התמונה אינה חושפת הרבה, אבל היא חושפת את הדבר העיקרי שרצינו להתייחס אליו, משהו שהפך לסמל המסחרי של חוטובלי - התספורת שלה. עשו ניסוי: כסו באצבעותיכם מספיק משני הצדדים בכדי לכסות את הדירוג שבתספורת ותגלו ציפי חדשה לחלוטין. מי זאת הבחורה העדכנית והאטרקטיבית הזו? איננו יודעים, הסרנו את האצבעות והדירוג הגס מסיח את דעתנו. אנחנו אומרים דבר פשוט: תספורות הם כמו נעליים - מפעם לפעם חייבים, פשוט חייבים להחליף. מה שהתאים כשהיינו בני שש-עשרה לא מתאים כשאנחנו בשנות השלושים שלנו. *** שלוש כיפות, אחת על תנאי.

(צילום: פלאש 90)

ממשיכים לציפי של כמה שנים אחרי, עסוקה מתמיד. שערה מתבדר ברוח והיא בדרך לעוד מאבק על עתיד ארץ ישראל. הייתכן וזו אותה השרשרת מימי נעוריה? ייתכן, אין למדור שום התנגדות למיחזור אקססוריז אהובים וממילא אלו היקרים מלווים אותנו לשנים לבוא ובכיף. החצאית, חולצת הבסיס וחולצת-העליונית, ובכן, אין לנו שום דבר נגד כל פריט בנפרד, אבל השילוב ביניהם הוא.. אפעס, מעט צפוי. צניעות לא יכולה לשמש כתירוץ לשילובים חד-גוניים ותעֵדנה אחיותנו מהמגזר החרדי- אם הן "מתפרעות" עם דוגמאות וטקסטורות מעניינות וצבעים חזקים (צהוב? משבצות שחור לבן?) מי אנחנו שנחזק את סטריאוטיפ בת האולפנא הכשרה והמשעממת? האשמה היא לא בבגדים אלא במי שמחברת אותן.

** שתי כיפות לחוטובלי וגם לבנות המגזר.

(צילום: פלאש 90)

רצינו מאוד להתחיל עם התמונה הזו משום שסברנו שזו תמונה מתחילת דרכה בכנסת, אבל לא: פאת פוסט החתונה חשפה: הסרפן שייך אל העת האחרונה. לא נותר לנו אלא לשאול: למה, ציפי, למה? לדעתנו הסרפן מת עוד בשנות התשעים, שלא לדבר על בדים מבריקים ועל חולצות בסיס במרקם מט. רצינו לתת like על התאמת הצבעים לצבעי הדגל, אבל לא יכולנו: זה יותר מדי גם בשבילנו. בהתבסס על התמונה הזאת, אפשר להוציא את ציפי מהאולפנא אבל בלתי אפשרי להוציא את האולפנא מציפי.

* כיפה אחת יותר מדי.

(צילום: פלאש 90)

האם צבעה של הלאומיות כחול? כך או כך התקשינו למצוא תמונות שבהם ציפי לבושה בצבע אחר מאשר כחול, כחלחל, תכלת ואפרפר-כחלחל. האקססוריז מינימליים כרגיל - היינו רוצים לראות קצת יותר מהם. מה רע בצמיד זהב צהוב במיוחד או בשרשרת חרוזים מפלסטיק שתשבור את הכחול עם צבע אחר? כול צבע אחר? אבל ציפי, תראו איך אנחנו מרימים להנחתה: הצעה למתנה: תכשיטים בסגנון מיכל נגרין שיעשו לחוטובלי רק טוב. אור, אתה מוזמן להרים את הכפפה. חוץ מזה - אחלה חולצה ציפי, באמת. מעבר לשיק הצעיר שהולם אותך מצויין אהבנו את התזוזה הקלה קדימה מסגנון בת האולפנא הצפוייה כפי שהוא מתבטא בשרוולים קצת פחות אטומים.

*** שלוש כיפות.

(צילום: ליטל פרי, לע״מ)

נמצאה בפינצטה: חולצת סריג אדומה שמשתלבת פשוט נ-ה-ד-ר עם הג'קט האלגנטי. תראי כמה טוב את נראית באדום. אנחנו כמעט מעזים לקוות לראות אותך יום אחד עם- ניחשתם - הצבע האהוב על המדור שאף הוזכר כמה פעמים - צהוב. גם בפאה ניכר שיפור - הדירוג אינו חד כבעבר ויש בו משהו הרבה יותר רך ומקבל.
*** שלוש כיפות.


לסיכום: לאורך כל שלבי התהליך שעברה, ציפי תמיד לבשה בהתאם למידותיה וזה פלוס גדול. היא לא מפחדת מצבעים, אבל נוטה ללכת רק על אלו שהיא אוהבת. ציפי- הרפי מהכחול, חיזרי להרגלייך הישנים והראי לנו עוד צבעים. נסי גם אקססוריז מהסוג הפחות יוקרתי (הלאה פנינים ויהלומים) ותיווכחי בפלאות שהם עושים לבגד. לפעמים הם כל מה שצריך! בהצלחה.