רגע לפני פורים: חמישה דפי פייסבוק שיגרמו לכם לחייך

כשאבא ואימא בני דודים, דוסים מצייצים ועוד שלושה דפי פייסבוק שפשוט יעלו לכם חיוך על הפנים

חדשות כיפה יסכה אלפרוביץ´, כיפה 24/02/15 18:35 ה באדר התשעה

רגע לפני פורים: חמישה דפי פייסבוק שיגרמו לכם לחייך
shutterstock, צילום: shutterstock

עד לאחרונה היה הפייסבוק מקור בלתי נלאה לשעשוע ובריחה מהמציאות לטובת מחוזות משעשעים של סרטוני חתולים ו'חוכמות' של אחיינים, אך בתקופת הבחירות שנראה שנמשכת מאז חודשי הקיץ ומבצע 'צוק איתן', הפייסבוק הפך לזירת התגוששות פוליטית שלעיתים נעשית קשה ואלימה. לטובת אלו שמתגעגעים, שרוצים לגוון את הפיד שלם ולהחזיר לפייסבוק את הגוון הקליל שהיה בו, אספנו חמישה דפי פייסבוק שיגרמו לכם לחייך

כשאבא ואימא בני דודים

בקבוצה הזו אוספים למענכם פרסומים הזויים ומשעשעים במיוחד מרחבי הפייסבוק. כאלה שיגרמו לכם לחייך ברגע הראשון, ואז לחשוב איך אנשים באמת מפרסמים את הדברים האלו. צילומי המסך אינם כוללים את שמו ותמונתו של מפרסם הסטטוס, כך שלא נגרמת לו פגיעה אישית, אך הם כאמור משעשעים מאוד.

ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם

בין אם אתם הורים לילדים ובין אם מגדלים (כרגע, כרגע) רק אחיינים, העמוד הזה מרכז ציטוטים, משעשעים יותר או פחות, שנאמרו מפי ילדים בגילאים שונים ונשלחו על ידי בני המשפחה שלהם. הם מתעדים דיאלוגים קצרים בין מבוגר לילד, בין קבוצת ילדים, או אמירות בעלמא ומציגים את נקודת מבטם באופן משעשע ונאיבי.

(צילום: shutterstock)

מומינים מסבירים

'המון בעיות ושאלות יש לנו בחיים. כל הפתרונות הרי נמצאים אצל משפחה אחת. משפחת המומינים'. כך מתואר עמוד הפייסבוק שנפתח לא מזמן בעקבות הסדרה שכולנו גדלנו עליה. בעמוד מועלים צילומי מסך מתוכניות הסדרה, כשבתחתית מופיעה טקסט-כתובית המתקשרת לסיטואציה אקטואלית מסויימת, בתבנית המוכרת של 'מם'.

דוסים מצייצים

העמוד נפתח כקריצה לעמוד סטטוסים מצייצים שהורד מהפייסבוק כזכור בפרשיית 'הסטטוסים הממומנים', אך הקפיד לשמור על המטרה שלשמה נפתח 'הדף מעדכן אתכם באופן שוטף בתמונות, ממים וסטטוסים חמים ברשת ושעלו בעמוד וקשורים להווי הדתי, אבל לא רק. אלא גם דברים שקשורים לכלל הציבורי הישראלי והיהודי בארץ ובעולם'. תוכלו למצוא בו ממים משעשעים, אמירות שנונות שמתכתבות עם הווי החיים הדתיים, ופוסטים שפירסמו אחרים ובשל החשיבות שבהם שותפו בעמוד זה.

ארץ נהדרת

אומנם התוכנית בעונותיה הקודמות הצטיירה כשמאלנית ומוטה פוליטית, אך בעונה החדשה שחזרה אלינו בסערה לאחר שהכנסת התפזרה והוכרז על הקדמת הבחירות, חברי הפאנל, בשיתוף שחקן החיזוק המבריק אסי כהן, לא מהססים לחבוט בפוליטיקאים מכל קצות הקשת הפוליטית. הם עושים את זה בהרבה חן וכישרון, ועל הדרך גם עוקצים ומחדדים את החסרונות שבכל אחד.

בעמוד הפייסבוק עולים סרטונים קצרים של מערכונים ששודרו בתוכנית, וגם כאלה שלא, ממים שהכינו אנשי ההפקה וגם גולשים אחרים, וסרטוני הסדרה המאויירת 'חדר וחצי'.

יש לכם המלצות לעוד דפים או קבוצות פייסבוק? שתפו אותנו בתגובות