סופי: לאטמה מגיעה לערוץ הראשון

אחרי אין סוף תקוות, הודיעו ברשות השידור כי לאחר החגים תשובץ תוכנית הסאטירה הימנית בלוח השידורים של הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/14 17:36 יט באלול התשעד

סופי: לאטמה מגיעה לערוץ הראשון
יחצ, צילום: יחצ

רשות השידור הודיעה כי החליטה להפיק את תכנית הסאטירה של חבורת הימין "לאטמה". התוכנית עתידה להיות משובצת בלוח השידורים לאחר החגים, במסגרת שידורי הסאטירה של הערוץ.

התוכנית צפויה להיות במתכונת דומה לזו של "מהדורת השבט" אותה הפיקו באתר האינטרנט של "לאטמה" עד לא מזמן, וצפויה לעסוק בסוגיות הבוערות במדינת ישראל ובעם היהודי בפן החברתי, הפוליטי והכלכלי. את התכנית עורכת קרוליין גליק ומפיק משה אלפי.

הצהרה זאת של רשות השידור מגיעה לאחר לא מעט הצהרות ודיונים בנושא. בחודש ינואר קיימה ועדת התרבות והספורט של הכנסת דיון בשאלה מדוע לא הכניס הערוץ הראשון את התוכנית ללוח השידורים, והיו אף שטענו כי מדובר בהשתקת הציבור הימני. בחודש מרץ ניסו חברי "לאטמה" לבחון מודל לפיו הגולשים ישלמו בתמורה לצפיה בתכנים, אך ככל הנראה גם מודל זה נכשל.

"ערוץ 1 משטים בנו כבר שלוש שנים ואין דבר בין מה שהם אומרים לבין המציאות", אמרה בעבר קרולין גליק, עורכת התוכנית, כעת כנראה צפויה גליק לחזור בה ולפתוח דף חדש עם המעסיק החדש.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן