משפחתו של הרב מנחם פרומן זצ"ל מגייסת כספים להפקת אלבום מיוחד לזכרו

באמצעות קמפיין "מימון המון" מקווים במשפחה להוציא לאור אלבום המבוסס על שירים שכתב הרב מנחם פרומן זצ"ל, שנפטר לפני תשעה חודשים. את היצירות ילחינו אמנים מהשורה הראשונה כמו אהוד בנאי וקובי אוז

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 28/11/13 10:25 כה בכסלו התשעד

משפחתו של הרב מנחם פרומן זצ"ל מגייסת כספים להפקת אלבום מיוחד לזכרו
אריאל הורוביץ, צילום: אריאל הורוביץ

תשעה חודשים אחרי שהלך לעולמו, משפחתו של הרב מנחם פרומן זצ"ל יוצאת לקמפיין "מימון המון" על מנת להוציא לאור אלבום משירים שכתב הרב פרומן, אותם הלחינו גדולי היוצרים בישראל. 

במשפחה מספרים כי בתקופת האבל, לאחר פטירתו של הרב פרומן, חזרו בני המשפחה אל תיקיות-השירים שהוא כתב במשך השנים. "חלקם הכרנו וחלקם התגלו לנו רק עכשיו", אומרים במשפחה, "בשנים האחרונות אבא שילב בשיעורים השבועיים שלו זמרים מגוונים מכל הארץ. הוא הרגיש שהשירים והניגונים שלהם יכולים לקחת את המילים של הלימוד ולהעלות אותן למקום גבוה ופתוח יותר. המוסיקה - בכוחה לתת למילים כנפיים".

בני המשפחה סידרו את השירים ופנו לאמנים שהופיעו יחד עם הרב פרומן, תוך שהם מציעים להם להצטרף לאלבום המיוחד ולהלחין את היצירות. להפתעת המשפחה, מי שהצטרפו לרעיון היו גדולי האמנים בישראל, ביניהם אהוד בנאי וקובי אוז, שלמה גרוניך ואריאל הורוביץ, יוני גנוט, יוסי סוויד ועוד. 

כדי לממן את הפקת האלבום החדש, יזמו במשפחה הקמת קמפיין "מימון המון" באמצעותו יתרום הציבור לטובת הוצאת האלבום - ותמורת כל תרומה יקבלו התורמים את הדיסק הסופי, לכשיצא לאור.