אהוד בנאי יופיע בסוסיא: "מעולם לא החרמתי, זו לא דרכי"

בנאי התנצל בעמוד הפייסבוק שלו על ההחלטה לבטל את הופעתו המתוכננת בסוסיא. "פגענו בציבור גדול", הסביר, "ההודעה על אי קיום המופע ליבתה שנאת חינם מיותרת וכואבת"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/09/13 23:38 טו בתשרי התשעד

אהוד בנאי יופיע בסוסיא: "מעולם לא החרמתי, זו לא דרכי"

האמן והיוצר אהוד בנאי החליט להופיע בכל זאת בסוסיא העתיקה, בהופעה שתוכננה בשבוע הבא, זאת לאחר שבמהלך השבוע הודיע צוות ההפקה של בנאי על ביטול ההופעה בשל סיבות אידיאולוגיות.

”לצערי הרב פרסמנו כאן סטטוס שפגע בציבור גדול“, כתב בערב סוכות בנאי בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, ”אני רוצה לבקש מעומק הלב סליחה מכל מי שנפגע מהדברים. רציתי לבוא להופעה בסוסיא, למרות דעותיי, כדי ליצור דיאלוג וחיבור דרך המוסיקה. מעולם לא החרמתי, זוהי לא דרכי“.

בנאי הסביר כי ההחלטה על ביטול המופע ”נבעה אך ורק מכיוון שהרגשנו, צביקי בר חי ראש המועצה ואני, שיהיה נכון יותר לא לקיים את המופע לאור האווירה הלא טובה שנוצרה סביבו“. הוא ציין כי ”אנו מבינים בדיעבד שההודעה על אי קיום המופע ליבתה שנאת חינם מיותרת וכואבת. ביומיים האחרונים לצד התגובות הנסערות הוצפנו בתגובות מחזקות, שהפצירו בנו ובמועצה לקיים את ההופעה“.

כיוון שכך, בנאי הודיע כי בהחלטה משותפת עם צביקי והמארגנים, הוחלט לקיים את ההופעה כמתוכנן ”וזאת כדי להעביר מסר של קירוב לבבות, ברוח חג הסוכות“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן