לכו על זה: כל המלצות השבוע

כל סרטי הגמר של בוגרות "אורות ישראל", הסרט החדש והמבטיח שיכיר לכם מחדש את כוחה של אהבה וגם "בית ספר למוסיקה " חוזרת ובגדול

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 03/02/13 15:29 כג בשבט התשעג

לכו על זה: כל המלצות השבוע

מהפכת הריאליטי מגיעה גם אליכם לסמארטפון: אם חלמתם להשתתף באח הגדול או ”מחוברים“ ואתם מעריצים של שושי ושושה, למה שלא תעשו תכנית ריאליטי על עצמכם ותשדרו אותה לייב בפייסבוק? אפליקציה חדשה תאפשר לכם לצלם סרטונים מהנייד ולשדר אותם און ליין לעמוד הפייסבוק שלכם. עד כמה אתם באמת מעניינין את חבריכם? מה זה משנה. נסו בעצמכם

חשבתם פעם האם מאחרי הלכות שבת ישנה אידאולוגיה נסתרת? ספר שיצא לא מכבר מגלה שורה של כותבים שדווקא חשבו על זה, חקרו והחליטו לכתוב על כך. "ההלכה: הקשרים רעיוניים ואידאולוגיים גלויים וסמויים" הוא ספר הטומן בחובו שורת מאמרים שמנסים להצביע על אידאולוגיה בהלכות חז"ל, אם אכן ישנה כזאת. עורך הספר בהוצאת "מאגנס" הוא ד"ר אבינועם רוזנק ראש החוג למחשבת ישראל באוניברסיטה העברית שמציג מחשבות פתוחות שיתנו לכם לא מעט חומר למחשבה.

הסרט החדש "אהבה", הוא סרט צרפתי מספרת אודות ג'ורג' ואן בני ה-80 אשר נשואים כבר 60 שנה ועוסקים כמורים לפסנתר. באופן מפתיע לוקה אן בשבץ מוחי קל ואלרח שז'ורז' מבטיח לאשתו כי לא יאשפז אותה מצבה הולך ומדרדר וקיומה של ההבטחה הופך לקשה מנשוא. מצבה של אן הולך ומדרדר ובעקבותיה גם שפיותו של בעלה שקורס תחת נטל. זהו סיפור מרגש במיוחד על אהבה במבחן הזקנה.

תיאטרון נשי כבר יש למגזרנו הצנוע אך מה בדבר קולנוע נשי? החוג לתקשורת וקולנוע במכללת אורות ישראל באלקנה הרים את הכפפה ויקים ערב הקרנה מרתק של כל סרטי הגמר של הסטודנטיות בחוג. בערב גם הרצאות אודות קולנוע יהודי ונשיות דתית ובקיצור יהיה שווה. 4.2 כ"ד שבט, מכללת אורות ישראל, אלקנה.

הערב שבה אלינו עוד עונה נוספת של "בית ספר למוסיקה" בו זמרים צעירים מאוד אך עם קול עד השמים ינסו לעבור את מבחני הקבלה. הנציג הדתי שכיכב בעונה הקודמת הוא מישל כהן שזכה לתגובות נלהבות וגם בעונה הנוכחית צופיים לעלות על המסך נציגים סרוגים.