תכני "מקור ראשון" ישולבו ב-Nrg

מו"ל "מקור ראשון", שלמה בן צבי, קיבל לידיו את השליטה בעיתון "מעריב". מערכות החדשות של שני העיתונים אוחדו ותכני "מקור ראשון" יתפרסמו החל מהשבוע הבא באתר האינטרנט Nrg

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 08/11/12 17:58 כג בחשון התשעג

תכני "מקור ראשון" ישולבו ב-Nrg

מו"ל "מקור ראשון", שלמה בן צבי, קיבל היום (ה') לידיו את השליטה בעיתון "מעריב". מרבית העיתונאים יקלטו היום בעיתון המחודש, אך מאות צפויים לעמוד בפני פיטורים. כתבים ועורכים בכירים ב"מעריב" לא המתינו לרגע האחרון ועזבו את תפקידם בימים האחרונים, הבולט מביניהם - בן כספית.

במסגרת השינויים צפויים תכני "מקור ראשון" להתפרסם באתר האינטרנט NRG, החל מהשבוע הבא. בכך נגנזה, ככל הנראה, התוכנית של "מקור ראשון" להעלאת אתר אינטרנט עצמאי לרשת, שכבר פותח ועוצב ונמצא בחודשים האחרונים בפיילוט פנימי, כשמעט מתכניו מתפרסמים בעמוד הפייסבוק של "מקור ראשון".

(ראשון ז"ל. אתר האינטרנט של "מקור ראשון")

השבוע החל איחוד מערכות החדשות בין "מקור ראשון" ל"מעריב", אך לא ברור כיצד יתפרסמו תכני העיתון והאם בכוונת בן צבי לאחד את שני העיתונים לעיתון מודפס אחד, או להדפיס שני עיתונים שונים באמצעות מערכת החדשות המאוחדת. איחוד נוסף בתוכן מסתמן בגזרת מוספי סוף השבוע: המוסף הפוליטי של "מקור ראשון" - "יומן" - יאוחד עם המוסף הפוליטי של "מעריב" - "מוספשבת". המגזינים בשלב זה יצאו לאור בנפרד.

היום השלימה ההנהלה החדשה של העיתון "מעריב" את קליטת 350 מעובדי המערכת בחברה החדשה שתוציא לאור את העיתון, ובה ישלוט שלמה בן צבי. 350 עובדי המערכת כוללים עיתונאים, עורכים, גרפיקאים ואנשי צוות. לכיפה נמסר כי "שדרת העורכים והכתבים המרכזיים נקלטה מחדש בחברה החדשה ותמשיך להוביל את העיתון מעריב, אתר האינטרנט NRG ואת רשת המקומונים והמגזינים שמוציא העיתון".

"מהלך קליטת העובדים נעשתה בהתאם להתחייבות של שלמה בן צבי לבית המשפט ולהסכמים שנחתמו. קליטת העובדים משלימה את המשך הוצאת העיתון בהתאם לסטנדרטים ולכללים הגבוהים שהמערכת הציבה לעצמה ובזכותה רכש העיתון מאות אלפי קוראים נאמנים בכל רחבי הארץ", נמסר.