עורך "בשבע" נגד Ynet יהדות: "הכי רחוק מיהדות"

עמנואל שילה השתתף ב"יום הזהות היהודית" אותו יזם ארגון רבני "צהר" בכנסת ותקף את ערוץ היהדות של Ynet: "אם יכול להופיע שם מאמר שקורא לא לקיים את אחת המצוות - זה בטח לא יהדות"

חדשות כיפה אורי פולק 22/05/12 16:49 א בסיון התשעב

עורך "בשבע" נגד Ynet יהדות: "הכי רחוק מיהדות"
צהר, צילום: צהר

עמנואל שילה, עורך החינמון הדתי "בשבע", בחר היום (ג') לפתוח במתקפה חזיתית נגד עמיתיו למקצוע, הכותבים ועורכים את ערוץ היהדות באתר החדשות הפופולארי Ynet.

שילה, שהשתתף בפאנל שהתקיים במסגרת "יום הזהות היהודית" שיזם ארגון רבני "צהר" בכנסת, העלה טענות כלפי כלי התקשורת החילוניים שעוסקים ביהדות כעוד תחום כמו ספורט או כלכלה. "בין הדוגמנית, לכתבה על הזמר בבית קפה יש מאמר של רב על פרשת שבוע", אמר שילה.

"אם יש ערוץ אחד שהכי רחוק מיהדות ב-Ynet, זה לא 'רכילות' ולא 'יחסים' אלא זה ערוץ יהדות", תקף שילה, שהסביר כי "אם יכול להופיע שם מאמר שקורא לא לקיים את אחת המצוות זה בטח לא יהדות". יון פדר, העורך הראשי של Ynet שהשתתף עמו בפאנל, לא הגיב לדברי שילה.

במסגרת הדיון הודה פדר כי "דוסים שווים הרבה רייטינג. הסיפורים האלה מושכים את האנשים דתיים וחילוניים כאחד, דווקא בגלל שכולם מבינים שהסיפורים האלה הם המאבק והשיח על פניה של החברה הישראלית ולכן הם נוגעים לכולנו".