לייק להורג

להבדיל מהוצאות ההורג המלוכלכות של בריטניה ב1750, עם השפרצות של דם, ומראות זוועה, בצעצוע של צוקרברג, הכול נעשה כל כך נקי, בלי לכלכך את הידים. אבינעם הרש מוטרד מה"לייק"

חדשות כיפה אבינעם הרש 03/05/12 09:34 יא באייר התשעב

לייק להורג

והנה התקציר למי שקפץ ביומיים האחרונים לסופ"ש על מאדים:
סיון כהן, הכתבת המשפטית של ערוץ 10 העלתה אייטם שקבל דיווח של בני זוג שטענו שניסו לחטוף את ילדתם בפארק דיסניוורלד.
הכתבה שודרה בערוץ 10 המכובד ועד כאן הכול טופי.
אממה, אחרי כמה דקות, כמו שריפה בשדה קוצים, התחילו לעוף שמועות ברשת, בפייס ובתוכניות השידור בדבר האייטם של כהן ובהערכה שמדובר באחד הפלופים הגדולים ובמילה שנטחנה דק דק ב24 שעות האחרונות: 'אגדה אורבנית'.
מה אתם יודעים, מסתבר שיותר מעשר שנים קיימת אגדה אורבנית על חטיפת ילד בדיסניוורלד שכוללת פרטים זהים לאלו שהעלתה סיון כהן וכאן מסתיים התקציר ומתחיל הסיפור המעניין באמת.

תוך דקות הוצף הפייסבוק בשיתופים על המחדל של כהן ונפתחה תחרות מטורפת של סטאטוסים::
זה אומר כולה שלי ודורש את הקרדיט על ההשפלה הפומבית של כהן וזה אומר כולה שלי ותוהה מה באמת עבר בראש של כהן שהעזה בכזו חוצפה לעבוד על כולנו.

זו הייתה הוצאה להורג פר אקסלנס:
לקחו את כהן, קשרו לה את הידיים, הדליקו את המדורה וכולם נקבצו ובאו כדי לראות איך עושים זובור ונכנסים בסיון כהן לקול תרועות הלייקים השמחים מה שמוביל לשאלה:
על מה בדיוק הם עשו לייק? מה כל כך עושה להם את זה?
העובדה שמישהי פישלה והיא הולכת לחטוף חזק באמת עד כדי כך מסעירה את החושים?
רק מה, להבדיל מהוצאות ההורג המלוכלכות של בריטניה ב1750, עם השפרצות של דם, יללות כאב ומראות זוועה, בצעצוע של צוקרברג, הכול נעשה כל כך נקי, הייטקי, בלי לכלכך את הידיים, בלי גופות וריח רע.

אתה יושב בסבבה בבית שלך בפיג'מה אחרי שהילדים הלכו כבר לישון, מכין לך איזה תה צמחים, מכוון את הכורסה האורטופדית כדי שתתלבש לך כמו כפפה, לוקח את העכבר ומתחיל לצוד:
סתם אתם יודעים, כולה פייסבוק, סטאטטוסים, לא ביג דיל.
אני מסתכל על הסימן של הלייק הזה. על האגודל המונפת ולא יכול שלא לחשוב על סצנת הגדלידאטורים של רומא, בה אחרי שסיימו הלוחמים להקיז את הדם של השני חיות פצועות
הגיע רגע ההכרעה בו הסתכל המנצח לעבר אגודלו של הקיסר לדעת האם מה גזר הדין והאם הקיסר רוצה רוצה שהוא ירצח את קורבנו או לא.

מדהים, עבר מאז כל כך הרבה זמן וכאז כן עכשיו החיים והמוות היו ביד האגודל:
בלי יותר מידי אבו ג'ראס. רק תנועת אצבע פשוטה.
לייק וזה נגמר.