שנה ווקאלית

להקת ה"מכביטס" עושה זאת שוב, עם להיט ווקאלי חדש לשנה החדשה. בואו לראות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/11 09:19 כח באלול התשעא

שנה ווקאלית
מתוך הקליפ, צילום: מתוך הקליפ

לאחר הקליפים ההיסטריים של חנוכה, ופורים, הגיע התור של ראש השנה והחגים. בימים אלה העלתה הלהקה לרשת שיר חדש בקליפ מושקע הנקרא Book of good life (ספר החיים הטובים). כידוע, בימים אלו בהם כל יהודי העולם מתפללים לקב"ה שיכתוב אותם בספר החיים הטובים, לא סתם הותאמו המילים לשיר. מאות אנשים, נשים וילדים הוזמנו להשתתף בצילומים וההיענות הייתה מרשימה! ציבור גדול מאוד התלבש במיטב מחלצותיו, לבש בגדי חג והגיע באחד מימות החול, עם מחזורים, טליתות, ילדים קטנים ואפילו בעל תוקע עם שופר לאחד מבתי הכנסת המרכזיים (ריברדייל) בניו יורק. כל זאת כדי להצטלם באווירה אותנטית הממחישה לצופים את רוח החג.

המנגינה נלקחה מהשיר Good life של להקת One Republic ומתנגנת בוואקליות מופלאה ע"י חברי המכביטס. קשה מאוד להאמין שאין שם אף כלי נגינה. כישרון.

יחיאל פישמן, מנהל הלהקה בישראל, מספר: "בתוך האינטנסיביות הרבה של לימודים באוניברסיטה וניהול חיי היום יום, מתפנים חברי הלהקה להביא פן נוסף ומשמעותי של היהדות לכל העולם. מדהימה החשיפה והאהדה שמקבלת הלהקה גם מצופים שאינם יהודים וזו תחושה עצומה של שותפות בקידוש השם של ממש. תוך פחות מ 48 שעות חצה הקליפ את קו 100,000 הצפיות ואנו מאמינים שזה יילך ויגדל. הבנים ימשיכו ויפתיעו גם בעתיד ואנחנו שמחים ומברכים על היכולת להיות שותפים בדבר כה גדול".