משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים

חדשות כיפה דורון צ´יטיז 07/08/15 09:18 כב באב התשעה

Mission: Impossible - Rogue Nation
ארץ: ארה"ב
שפה: אנגלית, תרגום :עברית
שנה: 2015
במאי: כריסטופר מקווארי , Christopher McQuarrie
אורך הסרט: 131 דקות
מתאים לגילאים: נוער, מבוגרים,

תקציר עלילת הסרט
סוכנות המשימה הבלתי-אפשרית מפורקת בידי הממשלה ומנהל ה-CIA. הסוכן אית'ן האנט יחד עם ויליאם ברנדט ,לותר סטיקל ובנג'י יוצאים להתעמת נגד "הסינדיקט" - ארגון טרור בינלאומי של פעילים שבגדו במולדתם והפכו למתנקשים מיומנים. בדרך הם נתקלים בסוכנת "סינדיקט" אשר משתפת פעולה עם האנט נגד הארגון בו עבדה.
https://www.youtube.com/v/FtMOLUOxjB8&hl=en&fs=1

ההמלצה שלי:
הסרט החמישי בסדרת משימה בלתי אפשרית היה יכול בקלות להיות צפוי, נדוש ולעוס. אך ההיפך הגמור הוא הנכון. הסרט מצליח להפתיע בתככי העלילה, חדשני ביותר במשימה הבלתי אפשרית שבסרט ולעורר מתח ופעולה.

ב'אומת הנוכלים' ישנם אזכורים לארבעת הסרטים הקודמים, הן בגיבורים והן בשימוש במידע ובטכנולוגיות שהופיעו בסרטים הקודמים. למרות אורכו של הסרט, הסיפור מתקדם תוך כדי התפתחות הדמויות ומוביל לסיום מוצלח. הפעלולים (שכידוע עושה טום קרוז בעצמו) מגניבים ואוהבי הז'אנר לא רק שלא יתאכזבו אלא ייהנו מהעלילה, מהאקשן ומהשחקנים. מומלץ למי שמכיר את הסדרה וסיפורי ריגול הם בנפשו!
מידע חינוכי:
נושאים לדיון:

מהו גבול הציות לחוק? מתי ניתן לדעת אם מעשינו הם למען הכלל או לשם תגמול אישי? מה מלמדנו הסרט על מורכבות העשייה מאחורי הקלעים בתיאטרון? האם יש לאדם את הכח להחליט מתי יפעל כנגד מדינתו לשם הצלתה? האם ישנה באמת משימה בלתי אפשרית? מה הוא כח המוטיבציה של סוכנות המשימה הבלתי אפשרית?
שימו לב : רואים אישה בבגד ים לכמה שניות, רואים אישה מחליפה חלק מבגדיה עם גבה למצלמה.

הדרוג שלנו
שווה צפיה
די לאלימות
ערכים
צניעות
התנהגות שפה
איכות קולנועית

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן