1. | גוגל בפאניקה (לת) |
חירם (09/06/10) |
 |
2. | לא מספיק לעשות לייק חתמו על העצומה!!! |
אלמוני/ת (09/06/10) |
http://www.atzuma.co.il/gooogle/  |
3. | החרם -זאת גזרה שאין הציבור יכול לעמוד בה (לת) |
מצטערת (09/06/10) |
 |
4. | נו באמת |
אלי (09/06/10) |
חרם על גוגל ? אני יותר אדפק מזה מאשר הם. זה עונש לעצמי. כשמחנכים ילד ורוצים להעניש אותו חשוב מאוד לדאוג שהעונש לא יהיה עונש גם לך. כנ"ל במקרה הזה.  |
5. | אני חושב שזה לא יצליח. (לת) |
אלמוני/ת (09/06/10) |
 |
6. | בהחלט צריך להחרים אותם מצד העקרון,מהצד הפרקטי |
אלמוני/ת (09/06/10) |
זה כנראה לא יעבוד (למרות שאני מקווה שכן) ,תמיכה פעילה של חברה עולמית בקבוצות בישראל היא דבר פסול ומסוכן,מזכיר לי את ממשלות אירופה שממנות אירגוני שמאל בישראל.
 |
7. | לא הבנתי מהכתבה במה גוגל מעודדת ותומכת במצעד התועב (לת) |
תמר (09/06/10) |
 |
8. | די להפצת השנאה והבורות בחסות הדת |
עמי (09/06/10) |
"לא צריך לשנוא הומואים כדי להבין שהחברה הזו משתלטת על החיים שלנו", כותבים החרדים מוסריות העם היהודי, כשבעצם אפשר להחליף את המילה "הומואים" בכל מילה אחרת ולהתאים אותה לצרכי הנבער מדעת התורן ולתקשורת שמעניקה לו פלטפורמה.  |
9. | אז איך נכנס לאתר כיפה? (לת) |
אלמוני/ת (09/06/10) |
 |
10. | כאילו לגוגל מזיז משהו |
אנונימית (09/06/10) |
חחח ואי אפשר בלי המנוע של גוגל! כל השאר לא שווים...  |
11. | סחטין על התעוזה כיפה (לת) |
שימי (09/06/10) |
 |
12. | בטח בגוגל רועדים מפחד |
מהנדס (09/06/10) |
מי בדיוק ישתתף בחרם? לחצי החרד"לי אין אינטרנט (רשמית), החצי הנשי לא יודע להחליף מנוע חיפוש, ולחצי יש גם ככה ג´י-מייל. נשארו בערך שלושה אנשים.  |
13. | כתבה הזויה-משהו |
הילית (09/06/10) |
האם אנחנו צריכים להחרים את גוגל מאחר והיא אינה יוצאת בהצהרות כנגד הומוסקסואליות, או שמא גוגל הינה הספונסרית הרשמית של מצעד הגאווה? האם זה אומר שעלינו להחרים כל אתר/חברה/אדם אשר תומך/לא מתנגד/לא מצהיר ברעש וצילצולים על התנגדותו העזה למצעד הגאווה?
רגע, אז חזרנו לשלב שבו אנחנו שונאים הומואים כי הם מקור הרוע בעולם? אני לא מעודכנת.
בעיני הכתבה מצחיקה אך מיותרת.  |
14. | במקום להחרים את גוגל |
קובי (09/06/10) |
צריך להחרים את כל האתרים הישראלים המפרסמים את הפעילות המיסיונרית (ישו= ישוע= ישועה...)  |
15. | חבריה- רק לא להיות פאתטיים (לת) |
לקחתם רחוק את *כל העולם לא נברא אלא בשבילי* (09/06/10) |
 |
16. | יוזמה מגוחכת |
אוריה (09/06/10) |
למה לצפות מאנשים אחרים לעמוד בסטנדרטים שלנו? זה לא באמת נוגע לנו, גוגל לא כפו עלינו כלום. פשוט מיותר, רעש לבן.  |
17. | כדאי שתעשו עצרת תפילה ב.. |
י (09/06/10) |
בכותל המערבי לקרב את הגאולה ברחמים יותר מהר, זה עדיף יותר  |
18. | ללא נושא |
ישראל (09/06/10) |
מוזר שאתר כיפה מפרסם כזה מאמר כאשר הוא בעצמו נותן את מנוע החיפוש של גוגל  |
19. | בהחלט מגוחך.. |
חגי (09/06/10) |
ישנה קבוצה בציבור הדתי שלא מפסיקה ללכת ראש בראש מתי שזה לא נצרך. -מי שם על כת קטנה שמחרימה את אחת החברות החזקות ביותר באינטרנט? -מי מצפה מחברה חילונית למהדרין להיות נגד חוק שבשכל ישר הוא אפילו דיי מוסרי? מה קשורה הכתבה הזאת? אני אמנע מגלישה ב´כיפה´ הרבה לפני שאני אחרים את גוגל. אגב, בגוגל אין פרסומות שקופצות עם תמונות ואין תמונות בפרסומות בצד. על זה הודתם להם פעם? צביעות.  |
20. | לא מסכימה עם הכתבה |
אלמוני/ת (09/06/10) |
ממש ממש לא  |
21. | ל-19 |
מתן (09/06/10) |
אף אחד פה לא מתכוון להיות "צבוע" כמו שאתה מגדיר... ישנה בעייה במדינה הזו בעייה שלא מכבדים את הדתיים ואף מעודדים את הפגיעה בהם בצורה כזו או אחרת אני לא אומר שצריך להחרים את גוגל,כי לעניות דעתי זה לא הפתרון אבל להחרים את וואלה בגלל שהפרסומות שהיא מציגה זה כמו להכנס למקום תועבה זה יכול מאוד לעזור
 |
22. | אתר כיפה לא עשה |
אלמוני/ת (09/06/10) |
שום דבר נגד גוגל. הוא נתן לכם עובדות- יש אנשים בציונות הדתית שקוראים עכשיו להחרים את גוגל. אתר כיפה לא אמר שהוא מסכים איתם ולא אמר שהוא לא מסכים איתם, רק הסביר מה שהם אמרו.  |
23. | רעיון אפקטיבי באמת |
יצחק (09/06/10) |
חרם לא ילך ולא יועיל. אבל יותר פשוט, להשתדל חודש לא ללחוץ על אף מודעה של גוגל. זה דופק להם את הכיס ולנו כמעט לא מזיז.  |
24. | מצעד זה טוב ליהודים |
דן (09/06/10) |
מצעד הגאווה זו בסך הכל הפגנה. תפסיקו להתרגש. הפגנה שכל כולה להביא למודעות את המיעוט הלהטב"י ואת קיפוחו בחוק. זה הכל. סבלנות ואהבת הרע. תבואו גם לצעוד!  |
25. | אתה לא נורמלי!! |
אלמוני/ת (09/06/10) |
תגיד לי, אתה נורמלי? להפך, החוק מאד בעד הציבור ההומו לסבי, והיהדות היא זו שנגד בצדק מוחלט. מה פתאום להיות בעד מצעד נורא ואיום שכזה? זוהי גאווה שבאה להשתחצן כנגד הקב"ה!!  |
26. | ל- 21 |
מיכל (09/06/10) |
האמנם יש במדינה בעיה שלא מכבדים דתיים? התוכל להסביר לי במה לא מכבדים דתיים? וכמו כן - האם אתה מכבד חילונים? ובמה זה מתבטא?
תודה  |
27. | הומופוביה - המחלה של הציבור הדתי. |
אנטי-הומופוביה. צאו מהבורות. (09/06/10) |
יוזמה דוחה. הגיע הזמן שאנשים יקדישו את מרצם להרבות אהבה בעם ישראל ולא להגדיל שנאה כנגד אנשים המבקשים שיתייחסו אליהם בשוויוניות..
לא ראיתי שהצדיקים הגדולים שמארגנים את החרם יוצאים נגד חברות שמממנות או מפרסמות במגרשי הכדורגל בהם משחקים מדי שבת תוך חילול שבת המוני. כשתתחילו להפגין נגד חברות שהפרסומות שלהן לא צנועות או כנגד חברות שמממנות אירועים שמתקיימים בשבת אפשר יהיה לקחת אתכם ברצינות. די לצביעות ולשנאת החינם!  |
28. | פשוט נורא |
אלמוני/ת (09/06/10) |
חבר´ה, רדו מהעצים.  |
29. | לפי דעתי הגזימו |
איתי (09/06/10) |
אני נגד מצעד הגאווה וכל זה, אבל יש הבדל בין להחרים אותם לבין להחרים את מי שתומך בהם. ולא נראה לי זה ישמש משהו לגוגל... זה כמו שאם נגיד גוגל תתמוך בבודהיסטים, אז צריך להחרים אותה בגלל שהיא תומכת בכאלה שעושים עבודה זרה?
זה נראה לי מוגזם כל הקטע  |
30. | איכס, הומופובים. מקווה שזה לא מדבק. (לת) |
אלעד (09/06/10) |
 |
31. | נראה כמפגן תמיכה (בלונים צבעוניים) :-) |
אשה סטרייטית מהנדסת - לא ידעתי שגוגל תומכים בי ... (10/06/10) |
נו באמת, כאילו שחסר לנו נגד מי להפגין ....  |
32. | תגידו מה זה הדבר הזה?? יש לי משו לומר בבקשה תיקראו |
נתנאלה (10/06/10) |
על מה ולמה להחרים את גוגל..? וכי אין עוד רבים טאחרים שתומכים במצעד הזה? איך אפשר להחרים את כולם..? אפשר להתנגד נחרצות,אבל למה להחרים ולא להיכנס לאתר גוגל..אם כבר בטעמים ערכיים עסקינן...אז גוגל הוא בין האתרים היחידים שלא חושפים בפניך פרסומות לא רצויות כשאתה נכנס!! וזה לא פחות חשוב!!!!!!  |
33. | פשוט לצחוק |
מה יהיה? (10/06/10) |
או אולי לבכות... מעבר לכך שבלתי אפשרי לעמוד בחרם שכזה, עצם התודעה של מארגני חרם כזה היא מעוותת. מה קרה? סרגיי ברין, מייסד החברה תומך בקהילה ההומו לסבית. גוגל ישראל, בתור גירסא ישראלית של החברה מיישרת קו עם המדיניות העולמית של החברה, ותומכת בהם גם כאן.
צריך לצאת מהסרט הזה כאילו העולם כולו סובב סביבנו!!!
אם גוגל הייתה חברה שמיועדת ספציפית לציבור הדתי, ניחא, אך מדובר בחברה עולמית ופלח השוק הדתי הוא כל כך פצפון וחסר משמעות... אם יתאגדו כל הציבור הדתי לאומי, מספר החיפושים ביום בגוגל ירד משני מליארד (!!!) לבערך מליארד פסיק 999. ישנם עוד אנשים בעולם הזה, ובין אם נרצה ובין אם לא לפעמים צריך לחרוק שיניים ולקבל את זה שהם שונים. אני לא אומר לצאת למצעד ברחובות ירושלים, אבל כן לקבל את השוני, ואת אלו שתומכים בו.
אוי, בסוף יהיה טוב.
נ.ב. ב99 אחוז מהמקרים, אם יש משהו שמופיע ב atzuma אז כנראה שזה נושא לא חשוב ולא רלוונטי...  |
34. | 33- יפה אמרת. (לת) |
ח (10/06/10) |
 |
35. | תראו למה גרמתם |
ריאליסט (10/06/10) |
בעקבות החרם הנהלת גוגל התכנסה באופן בהול ומניית גוגל, הנסחרת בבורסה של בית אל ב´, כידוע, צנחה.
הצניחה הובילה למפולת כללית בבורסה של בית אל ב´ (מדד הצדקנות ירד ב-5%!).
נראה שמה שצפוי להרגיע את השווקים זו עסקת המיזוג הנרקמת בין גוגל ובין ענקית האינטרנט "אינטרנט רימון".  |
36. | מה נסגר? |
אהבת חינם.. (10/06/10) |
באמת איפה אהבת חינם שלכם? איך אנחנו מצפים שתבוא הגאולה אם ככה אנחנו מתהנגים? איך אנחנו יכולים להיות שלמים עם עצמו כשאנחנו שרים " אני מאמין בביאת המשיח" כשכמה דקות אח"כ אנחנו הולכים ושונאים חלק לא קטן מהעם שלנו???? איך אנחנו יכולים להסתכל לחברה שלנו בעיניים אם לאחר מות רב גדול וחשוב, אנחנו פונים לעסוק בחרמים ושנאת חינם במקום לעסוק באהבת חינם וקירוב לבבות? אנשים התעוררו!! המשיח ימשיך להיות רחוק מאיתנו אם כך נתנהג!
 |
37. | מה נסגר? |
אהבת חינם.. (10/06/10) |
איך אנחנו יכולים להגיד כל בוקר "אני מאמין בביאת המשיח" ואח"כ לצאת ולהחרים כל מיני קבוצות בעם?? הדבר הזה מרחיק את הגאולה באופן מובהק! איך אנחנו יכולים להסתכל לעצמינו בעיניים שממש רגע אחרי שאחד מהרבנים הכי גדולים שלנו הולך לעולמו אנחנו פונים לעסוק בשנאת חינם במקום לעסוק באהבת חינם? הומוסקסואלים זה לא דבר כל-כך שגוי.. הם אומנם לא הולכים לפי ההלכה אבל ממתי כל העם שלנו כן הולך על-פיה? האם גם את החילונים עלינו לשנוא? הם גם את החילונים עלינו להחרים? למה לא בואו נשנא את כל מי שלא כמונו.. אני בטוחה שהגאולה תבוא ברגע שנעשה את זה..
כדי שכל אחד מאיתנו יעשה חשבון נפש עם עצמו על העניין הזה.. ובקשר לאתר כיפה- גם הם לא חושבים כך עצם זה שהם נותנים לגיטמציה לכתבה כזאת ולדעה כזאת זה אומר מה הם פחות או יותר חושבים על הענין...  |
38. | בורות לשמה.. את מי נראה לכם שהחרם יעניין? |
גל (10/06/10) |
אתם מיעוט פרימיטיבי~!  |
39. | עושה חשק להוריד את הכיפה |
אלמוני/ת (11/06/10) |
לפעמים פשוט מביך להשתייך לציבור שאומר דברים מטופשים מסוג הכתבה הזאת. מי שכתב את זה לא יודע איפה הוא חי, וההומופוביה המוגזמת הזאת עושה לי בחילה.
עושה חשק להוריד את הכיפה ולהכחיש אליכם כל קשר.  |
40. | דתיים יקרים, אתם פשוט פרימיטיביים |
חילוני שפוי (11/06/10) |
וההצעה הזו לחרם מגחכת אתכם לגמרי. תתחילו להפנים את העובדה שהומואים לא בחרו להיות כאלה. הם פשוט כאלה. לפני שאתם צורחים, תכירו כמה ותראו שאין בזה שום מרכיב בחירה או התרסה. זה חזק מהם ועם הגב לקיר, הם יודו שהם נבהלו מאוד כשגילו את זה על עצמם ובכלל לא היו גאים ברגע הראשון.
שנית, חרמות אינם הדרך והחרם שלכם רק יגרום לכם לניתקמן העולם, הקיים ממילא אבל אותו אתם רק מעמיקים.
אני מכיר הרבה דתים וגם נשוי לכזו, כך שאני יודע בדיוק מהו אדם דתי. אתם כל כך שונים מהדתיים שאני מכיר ואוהב שאני תוהה אם אתם בכלל כאלה.  |
41. | 35 אתה גדול...:-) (לת) |
מישהו (11/06/10) |
 |
42. | אין ספק שהחרם יצליח.... |
איתן (11/06/10) |
להחרים את google זה כמו לעשות חרם על החמצן, זו לא הדרך, זה ביזון שכך פותרים בעיות כאילו שאנחנו במערב בפרוע, אם למישהו באמת איכפת הוא היה יכול לשלוח פנייה לgoogle או לעשות מעשה אמיתי, כנראה שכל המחאה הזאת היא היא מעשה שנוצר משיעמום.  |
43. | חבר´ה!! מה נסגר??! |
הילה (13/06/10) |
זה לא קטע של שנאת חינם!! זה נגד המוסריות הכ"כ טבעית!!! כן- לצאת נגד הקהילה ה"גאה" הזאת!! וזה מחלת נפש, חברים, מי שלא יודע, כדאי שתבינו על זה קצת יותר! וזה יצר שצריך להילחם בו!! ממתי אנחנו אמורים לתת במה ליצרים??יש בשביל זה פסיכיאטרים ותרופות, לא אמורים להתגאות בזה! כדאי שתתחילו לצאת מהבועה!! וחבל שהיום קוראים לאנשים מוסריים ואמיתיים שעוד לא הושחתו לגמרי מהחברה המערבית והמגעילה פרימיטיביים!!! תפילין?? קופסא שחורה על הראש??!! זה לגמרי מיושן!! מישו פה עוד באמת משתמש בזה???!!! תגובות עצובות.  |
44. | בדיוק מה שמשניא את הדתיים |
arbel (16/06/10) |
בדיוק מה שמשניא את הדתיים על כלל הציבור!!!לא הכול צריך להיות חרמים ומהומות! ואני חשבתי שהציבור של אתר כיפה מבין את החשיבות!!!  |