עשרות רבנים יצאו בקריאה להתפקד לבית היהודי

במודעות שיתפרסמו בסוף השבוע הקרוב קראו הרבנים "להתפקד ולפקוד כמה שיותר בני משפחה וחברים ולהיות שותפים וברי השפעה על בחירת נציגנו לכנסת". בין הרבנים: הרב דרוקמן, סדן ודרורי

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 15/08/12 11:39 כז באב התשעב

עשרות רבנים יצאו בקריאה להתפקד לבית היהודי
יחצ, צילום: יחצ

רבנים בציונות הדתית התאגדו לאגרת הקוראת לציבור להצטרף ולהתפקד לרשימת "הבית היהודי", זאת לטובת הגדלת כוחה של הציונות הדתית בשדה הפוליטי והפרלמנטרי.

במודעות שיתפרסמו בסוף השבוע הקרוב בעלוני השבת ובעיתונים המגזריים, נכתב כי "יש צורך בכוח ציוני-דתי פוליטי, מאוחד וגדול, שתהיה לו השפעה משמעותית על סדר היום המדיני והפוליטי". כמו כן נכתב כי "זו הזדמנות שאל לנו להחמיצה - להתפקד, לפקוד ולהשפיע על התחדשות ואיחוד המנהיגות הפוליטית של הציונות הדתית".

הרבנים קראו "לכל עולם התורה הציוני-דתי לגווניו, להתפקד ולפקוד כמה שיותר בני משפחה וחברים במפקד הציונות הדתית, ולהיות שותפים וברי השפעה היום על בחירת נציגנו לכנסת הבאה". כמו כן הביעו הרבנים תקווה כי "חס וחלילה לא נהיה מהמצטערים בעתיד שלא השתדלנו ופעלו כפי אופן יכולתנו".

על המודעות חתומים הרב חיים דרוקמן ראש ישיבת "אור עציון", הרב ברוך גיגי ראש ישיבת הר עציון, הרב מרדכי גרינברג ראש ישיבת כרם דיבנה, הרב אלי סדן ראש המכינה בעלי, הרב צפניה דרורי ראש ישיבת קריית שמונה, הרב אליעזר שינוולד ראש ישיבת "מאיר הראל" במודעין, הרב שמואל זעפרני ראש ישיבת "המאירי" ורבנים נוספים.