בנט תוקף: "לא נעים להבין שראש ממשלה פונה למו"ל כדי לבקש שיעשו כתבות נגד הבית היהודי"

שר החינוך אמר, בעקבות חשיפת השיחות בין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות, כי כעת הוא מבין את המתקפות נגדו בבחירות 2015. בליכוד הגיבו: "צביעות והתחסדות פאתטית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/03/17 09:36 כט באדר התשעז

בנט תוקף: "לא נעים להבין שראש ממשלה פונה למו"ל כדי לבקש שיעשו כתבות נגד הבית היהודי"
Miriam Alster/FLASH90, צילום: Miriam Alster/FLASH90

הקואליציה ממשיכה לדמם. המשבר סביב התאגיד עוד לא נפתר והיום (ב') הגיב נפתלי בנט לראשונה לפרסומים לפיהם ראש הממשלה ביקש ממו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, שיו"ר הבית היהודי יקבל סיקור שלילי.

"זה מאוד לא נעים", הוא אמר בראיון לגלי צה"ל, "מאוד לא נעים להבין שראש ממשלה פונה למו"ל כדי לבקש שיעשו סדרת כתבות נגד הבית היהודי ובתמורה יסגרו את ישראל היום או משהו כזה". בנט הוסיף, "אני יודע שהמשטרה בודקת את הנושא ואני בהחלט אשמח לקבל את האינפורמציה".

בהמשך הוא אמר כי כעת הוא מבין את המתקפה נגדו בזמן מערכת הבחירות האחרונה מצד העיתון ואתר ynet: "בזמן אמת לא הבנתי מאיפה כל סדרת הכתבות הללו, שהיו מצוצות מהאצבע, הגיעו. דיברו שם על הקמת מעונות ואני מאוד השקעתי בזה. עכשיו זה מתחבר לי, אבל זה לא בסדר".

לסיום הוא חזר על כך שמדובר בתחושות קשות על כך שהדברים התנהלו בצורה כזאת, "די הופתעתי, רק בשישי חיברתי את הדברים שאז קרו. באמת לא הבנתי", סיכם בנט. "זה הדבר האחרון שהייתי מעלה על דעתי, עכשיו זה סוגר מעגל אצלי. זו לא תחושה נעימה".

בליכוד הגיבו ואמרו: "תמוה מאד שמי שפעלו לסגירת עיתון בישראל וזכו לכיסוי מלטף בידיעות אחרונות ובווינט שנמשך עד היום, תוך שהם מצפצפים על בוחרי הימין, שוב מטיפים מוסר לראש הממשלה. מדובר בצביעות ובהתחסדות פאתטית שאיש לא קונה".

כזכור בשבוע שעבר פורסם בעיתון 'הארץ' כי נתניהו התלונן בשנת 2014 בפני מוזס על כך שבנט מקבל סיקור אוהד. מאוחר יותר כשנפגשו שוב, הציג מו"ל ידיעות אחרונות בפני ראש הממשלה כתבה שתקפה את שר הכלכלה דאז ואמר לו שהעניין "טופל".