הראשון לציון לראש הממשלה: "אל תחריש מול חילול הקברים"

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף פנה לראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו וביקש: "עשה ככל שביכולתך למנוע את התגברות האנטישמיות בארצות הברית ואת תופעת חילולי הקברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/17 13:26 ח באדר התשעז

הראשון לציון לראש הממשלה: "אל תחריש מול חילול הקברים"
דוברות, צילום: דוברות

בעקבות חילולי הקברים בארצות הברית והתגברות האנטישמיות בעולם פנה הראשון לציון לראש הממשלה בטקס זיכרון שהתקיים במשרד החוץ לציון 25 שנה למאבק באנטישמיות ואמר לו " עשה ככל שיכולתך למנוע את מעשי האיבה האלה".

בטקס זיכרון ומאבק בטרור אשר התקיים במשרד החוץ לציון 25 שנה לפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה בהשתתפות ראש הממשלה ושר החוץ ובהשתתפות המשנה לנשיאת בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, פנה הראשון לציון לראש הממשלה ואמר לו "עשה ככל שביכולתך למנוע את חילולי הקברים ואת ההתגברות האנטישמיות אשר גברו בארצות הברית בתקופה האחרונה".

הראשון לציון הוסיף ואמר לראש הממשלה, "בזמן הזה שבו אנו מציינים את אירוע השנאה הזה בתפוצות מן הראוי לנצל את הבמה הנכבדת הזו ולבקש ממך אדוני ראש הממשלה ומאנשי משרד החוץ שלא להחריש מול תופעת חילול בתי הקברות היהודיים שלצערי נחשפנו אליהם בימים האחרונים בארצות הברית. קולכם הוא הקול אותו מצפים לשמוע אחינו שבגולה, עיניהם נשואות אליכם, עשו כל שביכולתכם למנוע את מעשי האיבה האלה".

בדבריו הזכיר הראשון לציון כי ביקר בקהילה היהודית בארגנטינה וביקר במקום הפיגוע: "יחד עם ראשי הקהילה היהודית נחשפתי לטרור הנורא שהכה בבני הקהילה, אבל ראיתי גם את תקומתה של הקהילה את שיקום ההריסות ואת הפריחה היהודית במקום, זהו עם ישראל, עם שעובר רדיפות לאורך אלפי שנים אבל תמיד ידע לקום, התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי".