פרקליטו של הרב מצגר: נערער לבית המשפט העליון על פסק הדין

בית המשפט לא קיבל את הסדר הטיעון עם הרב יונה מצגר והחליט להוסיף שנה נוספת של מאסר. פרקליטו של הרב הראשי לשעבר כבר הודיע כי יערערו לבית המשפט העליון. הרב מצגר: "אני המום וכואב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/17 22:36 כז בשבט התשעז

פרקליטו של הרב מצגר: נערער לבית המשפט העליון על פסק הדין
Hadas Parush/Flash90, צילום: Hadas Parush/Flash90

לאחר שבית המשפט לא קיבל את הסדר הטיעון עם הרב הראשי לשעבר, יונה מצגר הוא ירצה ארבע שנות מאסר וחצי בכלא במקום. פרקליטיו כבר הודיעו שהם צפויים לערער לבית המשפט העליון.

עורך הדין יהודה פריד, שמייצג את הרב מצגר, ביקר בגלי צה"ל את החלטת בית המשפט לא לקבל את ההסדר ולהחמיר את העונש. "פעם ראשונה שעובד ציבור שם בצד את האגו שלו ולא מנהל משפט הוכחות שמבזבז כספי ציבור, ומודה ולוקח אחריות".

"זה מסר", אמר עורך הדין, שמרשו הואשם בקבלת שוחד בסך חמש מיליון שקלים. "עכשיו איזה מסר יהיה לעם, לעובדי ציבור הבאים? 'אל תחתמו על הסדרי טיעון, כי אם תחתמו על הסדרי טיעון, אתם תודו, בית המשפט לא יקבל את זה ועכשיו תעמדו מול שוקת שבורה?'"

הרב מצגר, התראיין לערוץ 10 ואמר כי הוא המום מההחלטה: "אני חייב להודות שאני המום וכואב, וחושב שזה עדיין בר תיקון. חתמתי על עסקת טיעון כי חשבתי שיש בזה עניין אישי לחסוך עינוי דין וכאב מהמשפחה שלי וגם נלקחת אחריות כאיש ציבור - לחתום ולסיים את הפרשה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן