101 ק"מ עם גדוד 101

אתמול התקיים לראשונה מירוץ סובב שכם. חיילי גדוד 101 המיתולוגי ותושבי השומרון רצו 101 ק"מ דרך יישובי גב ההר סביב שכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/17 18:07 כו בשבט התשעז

101 ק"מ עם גדוד 101
מאיר ברכיה, צילום: מאיר ברכיה

לא פחות מ 101 ק"מ רצו אתמול חיילי גדוד 101 המיתולוגי, יחד עם רצי השומרון. הרצים הוזנקו בשעה 5:30 בבוקר ועברו מסלול מפרך אך מרהיב ביופיו, הוזנקו מחטמ"ר שומרון המשיכו לעבר איתמר, רכס איתמר, רצו עד אלון מורה ומשם המשיכו לעבר הר ברכה וגבעות הר ברכה. המירוץ שכונה: "מירוץ סובב שכם" הוא יוזמה משותפת של מחלקת הספורט של המועצה האזורית שומרון ומנהל מחלקת הספורט מאיר ברכיה יחד עם צה"ל.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "המירוץ הזה הנו צעד נוסף בפעילות המועצה האזורית שומרון לחיזוק ענפי הספורט והקשר עם הארץ ונופי השומרון. גדוד 101 ויחידת הצנחנים שהובילו יחד איתנו את המירוץ הזה הם יחד עם צה"ל כולו המגן שלנו ושל כלל תושבי מדינת ישראל. שמחנו לקחת חלק במירוץ המשותף הזה".

ממג״ד 101, נמסר: ״מזה חצי שנה שגדוד 101 מגן על ישובי השומרון, והיום ציינו חיבור זה בין הצבא להתיישבות בריצה משותפת של 101 ק"מ. במרוץ השתתפו חיילים מכלל הפלוגות בגדוד, יחד עם אנשי הישובים, תלמידי המכינות ובתי הספר.מרוץ השליחים שילב ריצה בין כל הישובים עליהם אנו מגינים יומם וליל, יחד עם ריצה בנופי התנ"ך המרהיבים, והיווה אקורד סיום מיוחד לתקופה מיוחדת זו.

המרוץ התאפשר אודות למשטרת ישראל ולמאיר ברכיה מנהל מחלקת הספורט במועצת שומרון ועל כך הערכתנו הרבה״.