ח"כ מיכאלי על חוק ההסדרה: כמו שנעביר חוק שמתיר פדופיליה

עולם הדימויים עולה מדרגה: ח"כ סמוטריץ השווה את פינוי עמונה לאונס והערב (חמישי) התעלתה עליו ח"כ מיכאלי כשדימתה את חוק ההסדרה לפדופיליה. ח"כ גליק: "בבקשה בבקשה תגידי שלא אמרת את זה". ח"כ מועלם: "כמה שנאה ותחושת גועל יש לח"כ מיכאלי?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/02/17 21:38 יג בשבט התשעז

ח"כ מיכאלי על חוק ההסדרה: כמו שנעביר חוק שמתיר פדופיליה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הכל בסדר חברים חברי הכנסת? לאחר שח"כ בצלאל סמוטריץ' השווה את פינוי עמונה לאונס, ח"כ מרב מיכאלי העבירה הילוך והשוותה הערב (חמישי) את חוק ההסדרה לפדופיליה.

בראיון לרדיו דרום התייחסה מיכאלי לחוק ההסדרה שעבר השבוע בכנסת, "בואו נגיד שנעביר היום חוק שלמבוגרים מותר לקיים יחסי מין עם ילדות וילדים מתחת לגיל 5. האם כל חוק אפשר להעביר? אם נעשה 20 שנה של הסתה שאומרת שמי שמתנגד לזה הוא עוכר ישראל ונוגד את הדת, בהלכה נניח אין איסור על קיום יחסי מין עם ילדים. בואו נגיד, אם 20 שנה יהיה קמפיין שאומר 'למה צריך לאסור על זה, בהלכה זה לא אסור, בואו נעביר את זה גם בחוק', אז יכול להיות שזה יוכל לעבור. אני אומרת לא כל חוק אפשר להעביר".

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי תקפה את ח"כ מיכאלי, על ההשוואה ואמרה כי "חוק ההסדרה שיזמתי הנוגע למעמדם ולזכויותיהם של אלפי תושבי יהודה ושומרון דומה בעיני ח"כ מיכאלי לחוק המתיר יחסי מין עם ילדה בת 5. כמה שנאה ותחושת גועל יש לח"כ מיכאלי בשביל לעשות השוואה כזאת ביחס לישראלים המבקשים לחיות חיים שווי זכויות בדיוק כמו החברים של מירב בתל אביב. כמה תשוקה משקיעה מיכאלי כשהיא מכתימה ציבור שלם שכל פשעו הוא אהבת ארץ ישראל? כשח"כ סמוטריץ השווה את פינוי עמונה לאונס כל הצבועים ויפי הנפש בתקשורת ובשמאל קפצו , איפה הם היום?".

חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כלא מאמין, "בבקשה בבקשה תגידי שלא אמרת את זה או פשוט תקחי את הדברים בחזרה. מיותר ובעיקר לא דומה בכלל אבל ממש לא".

יו"ר הוועדה לזכויות הילד ח"כ יפעת שאשא ביטון מכולנו, הגיבה גם לדברי מיכאלי ואמרה ש-"ההשוואה של מרב מיכאלי בין חוק ההסדרה לפדופיליה מעוררת גועל. כשבצלאל סמוטריץ התבטא על פינוי עמונה כאונס חברות כנסת רבות כעסו עליו ובצדק רב. מרב חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו ומוטב שלא הייתה נאמרת. אני מצפה ממנה שתתנצל בהקדם מההשוואה שמרתיחה את הדעת. די לזילות של קורבנות עבירות המין, די לזילות של פגיעה בחסרי ישע, די לזילות של פגיעה בילדים קטנים!"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן