שאלה לדובר הבית הלבן: איך אתה מתייחס לטענות של ח"כ יהודה גליק ועליזה לביא? צפו

זה ידוע שלמרות שישראל היא מדינה קטנה מאוד השפעתה מגיעה למרחוק. בתדרוך לעיתונאים בבית הלבן, שאל עיתונאי את דובר הנשיא מה עמדתו על האזהרות של חברי הכנסת גליק, לביא ושרן השכל

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/17 11:35 כז בטבת התשעז

שאלה לדובר הבית הלבן: איך אתה מתייחס לטענות של ח"כ יהודה גליק ועליזה לביא? צפו
צילום מסך, צילום: צילום מסך

אנתוני הרפר, הכותב במגזין נוצרי בשם InterMountain הצליח להפתיע את דובר הבית הלבן החדש, שון ספייסר. עד לאותה נקודה השיב ספייסר בעיקר על שאלות בנוגע לצווים הנשיאותיים עליהם חתם טראמפ, ועל טענותיו של הנשיא לגבי מיליוני אנשים שהצביעו בבחירות בניגוד לחוק. השאלה של הרפר עסקה בבתי הספר של אונר"א, סוכנות האו"ם לנושא הפליטים הפלסטינים, המשמשים ילדים פלסטינים.

"מנהיגי ישראל בכנסת מודאגים בנוגע לשימוש הלא ראוי של כספי משלם המסים האמריקני, שהולכים לבתי ספר של האו"ם, שבתוכם מסיתים ילדים לאלימות נגד היהודים", אמר הרפר. "איך לדעתך הנשיא טראמפ יגיב לאותם מנהיגים, חברי הכנסת שרן השכל, יהודה גליק ועליזה לביא? החששות שלהם מאוד רציניים".

[embed]

]

דובר הבית הלבן השיב בקצרה: "אני חושב שיש לנשיא כבוד גדול לשימוש שנעשה בכספי המסים, אבל אנחנו צריכים שגרירה לאו"ם, שר חוץ, אלו הרבה דברים שצריכים לקרות ומתעכבים כרגע".

מסתבר כי שלושת הח"כים דיברו בנושא במספר במות ולפיכך הוזכרו בזמן התדרוך בבית הלבן: ח"כ גליק נאם בפני העיתונאים בכינוס שיזם יחד עם המרכז למחקר מדיניות המזרח התיכון ביולי האחרון. לביא אירחה החודש אירוע דומה בכנסת בשיתוף המרכז שבו הוצג מחקר על ההסתה נגד ישראל בספרי הלימוד בבתי הספר של אונר"א. וח"כ שרן השכל (ליכוד), התראיינה להרפר בנושא וקראה להפסיק את המימון האמריקני לארגון, אמרה כי העלתה את הנושא גם בפגישות עם אנשי הממשל החדש במהלך ביקורה בוושינגטון בסוף השבוע האחרון, לרגל השבעתו של הנשיא דונלד טראמפ.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן