הקרוואן האחרון בגוש עציון

המיזם של שלמה נאמן נועד לקרוא להפסיק את ההתחכמויות של עוד מבנה נייד ועוד מאחז אלא הכרה ממשלתית סדורה וריבונית בכל חלקי גוש עציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/17 15:14 כא בטבת התשעז

הקרוואן האחרון בגוש עציון
יחצ, צילום: יחצ

שלמה נאמן הודיע על פתיחת מיזם ה"קרוואן האחרון בגוש עציון"- הקרוואן יעמוד בעיקר בצומת הגוש אך גם ינוע לכל אורכו של הגוש במטרה לעורר את רעיון הריבונות, ליד הקרוואן יעמדו כל הזמן אנשים שרעיון הריבונות הוא בליבם ויחלקו חומרים על ריבונות גוש עציון.

המיזם קורא להפסיק את ההתחכמויות של עוד מבנה נייד ועוד מאחז אלא הכרה ממשלתית סדורה וריבונית בכל חלקי גוש עציון.

שלמה נאמן, מקים המיזם אמר: "עם ישראל חי "על גלגלים" 2000 שנות גלות. ובעת האחרונה, אחרי ששבנו לארצנו וזכינו במדינה משלנו ישנם חבלי ארץ שלמים שבהם היחס לאזרחים מזכיר לא פעם את התפיסה הגלותית של ישיבה על מזוודות".

נאמן הכריז על מועמדתו לראשות המועצה לפני כשבועיים ומאז הוא פועל ללא הרף לקדם יוזמת חקיקה בכנסת להחלת החוק הישראלי על כל שטחי מועצה אזורית גוש עציון:" מהיום והלאה אני אפעל ואעסוק ללא הרף בסיפוח כל שטחי גוש עציון, מגבעות ועד תקוע ומהר גילה ועד כרמי צור, לתוך שטחי מדינת ישראל הריבונית. זאת היא משימתי וזה גם החזון שלי. לשם כך באתי להיות ראש מועצת גוש עציון ולשם כך אני משקיע את מירב המאמצים להיבחר, על מנת להביא את גוש עציון למקום בו היא אמורה להיות, שטח יהודי, ישראלי וריבוני".

עוד הוסיף נאמן כי השנה, שנת החמישים לחזרת ילדי כפר עציון זוהי שנה היסטורית שבה יש להחיל את הריבונות על כל שטחי גוש עציון: "גוש עציון לאחר מלחמת ששת הימים הפך לסמל של שיבת ציון בדור המודרני. לא עוד "עם על גלגלים" - אנחנו מכים שורש באדמה הזו ובונים בה בניין עדי עד".