מאה אלף ש"ח: דרוקר בתביעת דיבה נגד אראל סגל וריקלין

רביב דרוקר וחדשות 10 החליטו לתבוע את אראל סגל ושמעון ריקלין בסכום של 100,000 ש"ח. התביעה הוגשה בעקבות ראיון שנערך ע"י השניים לפני כחודש, במהלכו עלו טענות לפיהם דרוקר ניסה להפליל את תא"ל עופר וינטר

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/01/17 10:55 יב בטבת התשעז

מאה אלף ש"ח: דרוקר בתביעת דיבה נגד אראל סגל וריקלין
פלאש 90, צילום: פלאש 90

רביב דרוקר וחדשות 10 נגד אראל סגל ושמעון ריקלין. בעקבות טענות שעלו בראיון שנערך ע"י שדרי גל"צ הסרוגים, לפיהם דרוקר ניסה להפליל את תא"ל עופר וינטר, הוגשה נגדם תביעה בסך מאה אלף שקלים.

לפני כחודש ראיינו אראל סגל ושמעון ריקלין בגל"צ את עו"ד עודד סבוראי, שטען כי בשנת 2012, בזמן שוינטר פיקד על החטיבה הצפונית באוגדת עזה, שלח רביב דרוקר תחקירן מטעמו במטרה לקשור את הקצין לתקרית שבה לכאורה נורה ילד פלסטיני תמים במהלך לחימה. על פי טענותיהם של מקורביו של תא"ל וינטר, התחקירן הודה שלאחר שדרוקר הבין שוינטר צפוי להתמנות לתפקיד מח"ט גבעתי הוא ניסה להפליל אותו במטרה למנוע את מינויו.

בכתב התביעה שהגישו רביב דרוקר וחדשות 10 הם כתבו שהם לא ששים לתבוע אך לטענתם לא נותרה בידיהם ברירה מאחר ומטרתם של סגל וריקלין היתה "לפגוע ולערער את אמינותם הלגיטימיות המקצועיות של התובעים-חדשות 10 ומערכת תכנית 'המקור' והעיתונאי מר רביב דרוקר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן